Tek Cümlelik Hikaye

Mavi Giysili Sarışın Genç Adam, sabahın bu erken saatinde, biricik aşkı sevgilisiyle buluşup, ayrı caddelerdeki iş yerlerine gitmeden önce, birer fincan çay içecekleri bu şirin kahvaltı dükkanının önündeki kaldırımın kenarında beklerken, sevgilisinin; bayan yürüyüşündeki birazcık bozuk, erkeksi olan, delikanlı tavırlı, külhan adımlarla sevimli-sevimli gelişinin seyrinde, yanındaki dükkanın önündeki adamın, bir yandan üzerine çıktığı tabureden, elindeki bezle dükkanın vitrininin camını silerken, diğer yandan da hemen yanı başında miskince duran daha yaşlı adama (sevgilisiyle buluşmaya gelen kızın gözlerinin içine iyice bakarak); ``o ne güzel gözler Muharrem abi, ne harika bakıyorsun öyle`` dediğinde, Muharrem abisi de ona boş-boş bakarak ``ne diyorsun lan sen, manyak mısın oğlum`` diye cevap verirken; kızın sevgilisi olan Mavi Giysili Sarışın Genç Adam; delikanlı yürüyüşlü sevgilisinin, cam silen adamla gözgöze geldiğinde duyduğu bu güzel iltifat karşısında; gözlerinde ve yanaklarında ince bir tebessümle birlikte bir mutluluk belirdiğinde; ayrıca, kızın narin ve güzel bacaklarındaki tatlı bir telaşın da sebebinin, kendisine olan aşkından kaynaklandığını, bunu ezbere bildiğini düşünürken, bu bir çok muhakeme dolu fikir yürütme esnasında, sevgilisine yapılan nazikçe iltifattan dolayı, doğrusu birazcık kıskançlıkla beraber, kendisine yine, hoş bir gurur payı bile de çıkarmış; bunu çıkarmakla da kalmamış, sevgilisiyle birer fincan çay içmek için oturdukları yerde de bunu neşeli bir muhabbetle ve gülüşerek, aşk duyguları içinde paylaşmış.


10.Haz.2009

11 Haziran 2009 1-2 dakika 8 öyküsü var.
Yorumlar (1)