Teknolojiyi Seviyorum

-Yeter artık, kalk şunun başından!
-Niye?
-Niye mi? Eve şunu bağlattığımızdan beri yüzüme baktığın yok; sabahtan geçiyorsun başına, şakada şukada, yok haber siteleri yok feysbuk yok bilmem ne...
-Hanım teknoloji bu, teknoloji! Dünya elinin altında yav! Bak yine benzine zam gelmiş.
-Sana ne benzinden; evden çıktığın mı var? Beni alsan da -havalar da ısındı- biraz dolaşsak, gezsek...
-Olur mu yav, benzine zam gelmesi demek, sırayla her şeye zam gelecek demek... Bak bak bak, yine trafik kazası olmuş. Bir de dışarı çıkalım diyorsun; millet birbirini eziyor.
-İyi... Böyle kös kös oturalım.
-Oturalım tabi... Bak, bilim adamları uyarıyor, güneşte durmayın diyorlar.
-O bilim adamlarının daa, senin dee...
Zır... Zır... Zırrr...
-Kim geldi acaba? Baksana.
-Oradan göremiyor musun?.. Oof of!..
-Kim gelmiş? Hıı!.. Kim gelmiş söylesene yav!
-Niyazi Efendi gelmiş, bir şey diyor musun?
-Selam sö'le. (Bu güzellik de kimmiş? Vay vay vay... Keyt'miymiş.) Hanıım! Hanıım!
-Ne var?
-Yav, Niyazi Efendi'ye söyleyiver de banyonun musluğuna baksın. Damlıyo'du ya hani.
-Olur.
-(Offf... Neler var şu dünyada!) Hanıım!
-Ne oldu?
-Yav, aletlerin yerini biliyo' musun?
-Biliyorum.
-Hah, bul da Niyazi Efendi'ye veriver.
-Olur.
-(Bunlar insan değil!.. Yeminlen değil... Ahh ah!) Hanıım!
-Ne var yine?
-Buldun mu aletleri?
-Buldum buldum. Niyazi Efendi bakıyor.
-Tamam. (Biraz da feyse girelim... Aha, yine kabul etmemiş kaltak! Şunların tiplerine bak... Şu kirpileri beğendin de bir ben mi yakışmadım! Hayret, yav!.. Bakalım başka neler var...) Hanıım? Hanııım? Yav, hanıım?
-Nee?
-Bak, Nuri yavru kedi videyosu paylaşmış.
-Ayy!.. Ayy!..
-Çok tatlı yav!.. Bak, Nâfiz Dayı yine kalbimde sıkıntı var, kontrole gidece'm diyor.
-Aaaah!.. Aaah!.. Aaah!..Aah!
-Huriye Hala'nın da şekeri düşmüş, zor kendine gelmiş.
-Oooohhh!..
-Oh mu? Yazık yav kadıncağıza.
-Aaaah!
-Hanım ne oldu?
-Yok bir şey... Aaah... Bileğimi burktum... Ay... Ay... Ay...
-Çok mu acıyor?
-Eveh!.. Eveh!.. Oyy!.. Evet!..
-Dur bakıyım ben... Ayağınızı, parmaklarınızı oynatmayın, dinlendirin diyor...
-Evet!.. Evet!.. Evet!..
-Buz koyun, soğutun diyor...
-Ooh, evet!..
-Ayağınızı yukarda tutun, ara ara da masaj yapın diyor... Duydun mu?
-Eveeet!
-Bak, bir de laf ediyorsun internete, her şey bur'da yav, her şeyi görüyo'sun, her şeyden haberin oluyo'... Büyük nîmet valla, büyük.

...

Not: Bu hikâyedeki kişi ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür. Benzerlikler tamamen tesâdüftür. Böyle insanlar, ne Türkiye'mizde ne de Dünya'mızda mevcut değildir herhalde. Ben şahsen görmedim.

10 Mayıs 2012 2-3 dakika 11 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    👍👍👍Uzaylılar mı bunlar :) :)

  • 6 yıl önce

    Güleriz ağlanacak halimize aradan 5 sene geçti ama sonuç daha felaket ud83eudd20