Üç Bardak

Bugün sende bir tuhaflık var,dedi kadın sarı saçlarını her iki eli ile arkaya atarak.Adam pek umursamadı sabahın köründeki bu uluorta soruyu ve hadi ben çıkıyorum diyerek alelacele çeketini alıp kapıdan çıktı..

Kadın holde biraz duraksadı ve amann..neyse boşver,deyip yatak odasına doğru yöneldi.
Evleneli beş yıl olmuştu.Aşk her daim aynı hızda olamıyordu.İyi ve kötü günleri de olmuştu her defasında bir yerlerinden tutunup hayatlarına devam edebilmeyi de öğrenmiş(!)lerdi de denilebilirdi..

Kapı zili çalmıştı ve kadın büyük bir telaşla kapıyı açıp "Hoş geldin aşkım!.." demişti.Ve bir zaman sonra ...

Aman Allah'ım!..deyip alel acele yerinden fırladığı gibi soluğu kilerde aldı..Oooo yooo olamaz!..Olamaz ya!..Allah'ım ben ne yaptım!..Allah'ım sen bana yardım et!..deyip dolaptaki bardağı aldı eline.Dizleri tir tir titriyordu,canı çekilmişti sanki!..

Evlendikleri ilk gecenin sabahında kocası ona üç bardak var dolapta. Ben sana işlerin çok iyi gittiği bir anda çok hediyeler alıyorsam ve her istediğini yerine getiriyorsam kısaca bir dediğini iki etmemek için uğraşıyorsam ve bir gün "hayatım,bugün sana kocaman bir süprizim var!" dediğimde ben evden çıktıktan sonra bu dolaba gel ve bu üç bardağın birinde bir not göreceksin onu oku lütfen..demişti.

Günlerden bir gün bu olay gerçekleştiğinde dolaptaki bardakların birindeki notu alıp okumuştu."Biliyorum hayatım çok mutlusun ve her yönüm ile bana aşıksın ve kendini çok huzurlu hissediyorsun ve beni dünyanın en iyi insanı olarak görüyorsun ama sana söyleyemediğim bir şey var:Battık!..İşlerim çok kötü ve yakında evimize hacizler gelebilir..Seni çok seviyorum ve kırmak da istemediğim için belki de kendi ezikliğimi ve çaresizliğimi hissetmememen için sürekli hediyeler alarak,istediklerini yapmaya çalışarak bir nebze olsun seni mutlu edebildiğim kadar etmek istiyorum.Bu zor şartlarda yanımda olur musun?Benimle içinde bulunduğumuz bu durumdan çıkacağımıza inanıyor musun?Eğer yok başaramam diyorsan şu ana dek yaşadıklarımız en büyük mutluluk kaynağım olacaktır ve seni anlayacağımdan emin olabilirsin sevgilim.."

ikinci notu da daha dün gbi anımsıyorduve çok etkilenmişti..Eğer bir gün sana "Hayatım,bu akşam eve gelemiyorum!.." dediğimde lütfen kalan iki bardağın birindeki notu oku demişti ve eve gelemeyeceğni söylediği bir gün yine bardaktaki notu okumuştu kadın.

"Hayatım,benim biricik aşkım biliyorum bugün bana çok kızdın ve hayretler içinde kalacağın bir şeyi sana açıklamak istiyorum.Nişanlılığımızın ikinci ayında bir arkadaş toplantısında bir arkadaşımın kısır olduğunu ve bu yüzden karısını çok sevdiği halde ayrılmak zorunda kalabileceğini söylemişti ve benim de içime bir kurt düşmüştü ve evlenmemize bir hafta kala doktora gittim ve ben de çocuğumun olamayacağını yeterli sperm sayısının olmadığını yani kısaca kısır olduğumu öğrenmiştim ama sana bunu asla söyleyemezdim,söyleyemedim.Çünkü seni kaybetmek istemiyordum.Hata biliyorum!..Bugün senle gittiğimiz doktordan yarın bu sonucu öğreneceksin.İstersen beni terk edebilirsin.Ben hakkımı helal ediyorum.Helal olsun!Seni kocaman seviyorum.."

Ve son bardağı eline aldı kadın.Ve anımsadı.Bir gün sen bana sürekli sende bir tuhaflık var! dersen diye..Okumaya başladı.."Hayatım benim biricik aşkım biliyorum ki bu son not ve geri dönüşümü sanırım yok!..Hatırlarsan seninle çok şeyleri yaşadık,paylaştık ve her ikisinde de beni af ettin.Kabul ettin.Bunun için sana minnettarım ve her defasında biraz daha yüceldin gözümde.Sen yüreği sevgi dolu her güzel şeye layık bir insansın.Ama ben artık her şeyi biliyor gibiyim.Tahmimde yanılmam biliyorsun!..Biliyorum ki güzel gecen bir gecenin sabahında kadın kocasına sende bir tuhaflık var derse kendisinde oluşan yeni gelişmeleri açıklamak istiyordur!Vicdanını ve yüreğini daraltan bir durum vardır!Ve bunu son zamanlarda ard arda tekar ediyorsa gönlünü bir başkasına kaptırmıştır ya da kaptırmak üzeredir!Çünkü insanlar kendisindeki tuhaflıkları karşısındakine bir kaç yolla anlatmak isterler bu da diğer bir yoludur!..Seni de çok iyi tanıyorum!Biliyorum ki tuhaflık ben de değil senin iç dünyanda!..Sen beni yarı yolda bırakmadın hiç!..Ben de seni bırakmayacağım!.."

Kadın gözü yaşlı ve perişan bir halde kilerin kapısında bekleyen sevgilisine notu belli belirsiz uzatarak"Git!..burdan.."diyebilmişti ancak..

10 Eylül 2011 4-5 dakika 8 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    seçici kurula çok teşekkür ederim..sağ olun ,var olun..selamlarımla..

  • 12 yıl önce

    Bir sevgi var.Ama güvensizlik de var.Gerçek hayatta böyle bir ilişkim olmasını istemem,ben açıklıktan yanayım.Söylenecek birşey varsa,hemen söylenmesi gerektiğine inanırım.Yine de farklı bir kurgu olmuş.TEBRİKLER.