Üstüm Başım Neşeymiş

Gülüşler,ağlamalar,haykırışlar,yalvarmalar... Garip bir ülkenin sabahı seyiriyor yine... Güneş ayla raks ediyor ve ben açıyorum gözlerimi uykuya veda edip...
Gökyüzü bugün garip... Deli dolu biraz. Biraz hüzün kokuyor, rengi de enteresan... Mavi gibi ama değil, beyazada kaçıyor rengi hayallerim gibi... Hayallerim renginde bulutlar,güneş kızgın sarı... Beyaz pamukları bekliyor sanki dağlar... Umut kokuyor...
Camdan izliyorum yine hayatı, dönmeye çalışan dünyayı ve bu havada sokağa çıkmayıp evreni seyre duran insanları...
Haberlerde ''flash flash lfash'' diye geçiyor bu sessizlik.. Hayra ne kadar alamet bilinmez... Özlüyorum yine saniye de değişen yıllarımı.. Yalnızlığımı... Sürüklüyorum tekerlekli sandalyemi bir camdan bir cama ve yumuyorum gözlerimi, hayallerime kavuşuyorum...
Hayallerimde ki dünya yepyeni cıvıl cıvıl ama fazla kurak... Serinlesin istiyorum hayallerim, serinlesin biraz da ruhum.. Burnumun direğini sızlatacak kadar toprak koksun odam...
Yeşilimsi,sarımsı,mavimsi düşlerimde ki düşleri düşlüyorum... Ve uzatıyorum elimi, masmavi gökyüzünden pembe yağan yağmura.. Damladıkça hoş oluyor içim ve ağzımı açıp dilimin ucuna damlamasını bekliyorum çocuksu yanımla...
Tadı biraz özlem gibi,neşe giibi,kahkaha gibi... Ve biraz şekerli... Ağzım açık bekliyorum hayallerimin kıyısında... Üstüm başım neşe oluyor birden, şekerleniyorum...
Yine şeker yağmuru yağdırıyorum dünyama.. Biraz tebessüm karşılığında ve fazla kahkahaları iade etmiyorum...
İrkiliyorum gök gürlemesiyle ! Açıyorum gözlerimi siliniyor bir bir düşlerim.. Dışarıda çamurla karışık yağmur, içim de neşe kıvamında şekerli su yağıyor...

11 ARALIK 2010

23 Haziran 2011 1-2 dakika 5 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (3)
  • 13 yıl önce

    Rengarenk yürek hüzün salıncağında asılı Mavice dokunuşa hasretti oysa tüm tonlarında acacak

    Sevgilerimi bıraktım gönül sayfana kardeşim

    Neşen daim olsun hep

    😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

  • 13 yıl önce

    Yeşilimsi,sarımsı,mavimsi düşlerimde ki düşleri düşlüyorum... Ve uzatıyorum elimi, masmavi gökyüzünden pembe yağan yağmura.. Damladıkça hoş oluyor içim ve ağzımı açıp dilimin ucuna damlamasını bekliyorum çocuksu yanımla... Tadı biraz özlem gibi,neşe giibi,kahkaha gibi... Ve biraz şekerli... Ağzım açık bekliyorum hayallerimin kıyısında... Üstüm başım neşe oluyor birden, şekerleniyorum... HEP BÖYLE KAL GÜZEL İNSAN HEP BÖYLE....👍👍👍

  • 13 yıl önce

    Günün öyküsüne layık seçilmesi beni çok gururlandırdı. Çok teşekkür ederim...

    Arzu ablacım o senin güzelliğin, yüreğinin güzelliği 👧

    Neşelerimiz hiç solmasın hep daim olsun...👧