Uzaktaki Gündoğuşu

Giderdi düşünceli haliyle.Çok eksiği vardı.Hayat kendisine çok şey vermişdi.Dahada verecekdi uğraşırsa.Karşısına çıkan gökcismini taşıt zannetmişdi.Yağmur yağdığında kendini yapdığı barakanın içine attı.Dostumuz Rofkunun çok icadı var.Köpeklerin vücutsal bakım yöntemlerini dahada çeşitlendirdi.Rofkun gelen mektuplarını karışdırdığında gözü pencereden dışarı takıldı.Tencere kapağına benzeyen uçan bir taşıtla arkadaşları gelmişdi.Yolculuk bu defa Dünya gezegenine.Rofkun arkadaşlarıyla bu gezegene çok gitti.Her defasında oradaki insanlara gözükmeden ordan ayrılmışlardı.Onlar öyle bilsin Aysel onların taşıtlarına işaretler bırakmışdı.Rofkun ve arkadaşları geçde olsa bu işaretleri farketmişdi.Ayselin bir isteği vardı.Aysel hastalığına çare istiyor.Onuda çözmüşdü Rofkun dostlarıyla.Aysel okula gidiyordu.Tatil zamanını bekleyemezlerdi ya.Merakda kalmazmıydı öğretmeni ve arkadaşları.Rofkun org icat etmeye çalışıyordu.Aklı Aysele takılmışdı.Yolculuk yakın o gezegene.
Atlas okyanusunda Amerika kıtasına giden gemi yolunu şaşırmışdı.Neyden olacak Dünya dışı varlıkların taşıtlarından.Gözüken uzaylı taşıtı ufo Rofkun ve arkadaşlarının boşluk taşıtıydı.Gemi müzik cihazları taşıyordu.Orglarda vardı.Aysel de gemideydi.Aysel Rofkunların uçan dairesini tanımışdı.Amacı onlara ulaşmak gemiden ufoya binmek istiyordu.Ayselin babası gemi kaptanıydı.Ayselin okulu otuz günlük ara tatildeydi.Evet uygun zaman gelmişdi.Aysel gemidekilere durumu izah ettiğinde kaptan yolunu bulmuşdu.Rofkun gemideki orgları inceledi.Aynılarını ve daha değişiklerini galaksisinde yapacak.Ayseli tedavi eden Rofkun ve arkadaşları Ayseli sistemlerine götürdü.
Hayat olumlu olumsuz tesadüflerden ibaretti.O ne çok tesadüftü Ayselin yaşantısında.Rofkun icat ettiği daha değişik orglar eşliğinde şarkılar söylüyordu Ayselle.Ayrılık zamanı gelmişdi.Rofkun iki köpek hediye etti Aysele.Biri erkek biri dişi.

14 Kasım 2011 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Yorumlar