Vampir Bir Kız Sevdim-1

? Vampir bir kız sevdim, kansız olan hayatımda. Şimdi sizinle paylaşacağım, az yalan biraz dolan vampir kızımla olan anılarımdır.
Olay güzel ülkem Türkiye'nin güzel bir ilçesi Bandırmada geçiyor.
Orada, o otelde bulunmamın sebebe zorunlu olmam aslında. KPSS sınavına gireceğim sabah, ve geceyi uykusuz geçirmek gibi bir niyetimde yok açıkçası. Bilmiyorum başka yerlerde otellerin bir gecelik fiyatını ama ben 20YTLye konaklamıştım. Odamın anahtarını aldım ve 61 nolu kapıyı açıp yerleştim. Ayakkabımı çıkardıım, pantolonumu ve kazağımıda çıkarttım. Tişört ve halk dilinde donla yattım yatağa. Kumandanın eskimiş tuşlarının fonksiyonlarını kestirdim uzun bir süre. TV yi açmak gelmedi içimden oysa o kadarda izlemek için can atıyordum. Bir heyecan bir farklılık vardı bu anda benim Anımda benim odamda. Kalbim hızla atmaya başladı koridor tarafında ki duvara dönmüştüm yönümü. Bir şey,olgu hareket ediyordu kapıma doğru ve bunu o tarafa yönelmiş kabarmış diyebileceğim damarlarımdan anlıyordum. "odanız burası62 numara iyi akşamlar" 62 nolu oda yan tarafımdı. Görevli gidince derin sessizliği ilk defa hissediyordum. Tıklayıp duran bir saate ilk defa özlem duyuyordum. Heyecanlıydım,hafiften terliyordum ayrıca,tişörtüm nefes almamı engelliyor gibi olmaya başladı. Bir şey yap diyordu bedenim bana. Bunu tüm hücrelerim emrediyordu sinirlerime. Kalktım. Yerde otelin terlikleri vardı onları geçirdim ayağıma, giderek artan bir tedirginlikle kalp atışıyla kapıya yöneldim. Ne kadar çok ses çıkmıştı kapının kulpunu çevirince. Birilerinin yavaş olsana, ne oluyor demesini ümit ediyordum o an. Dışarı çıkmayı başaramadım tabi, aralıktan başımı çıkarttım korkumu atmak istercesine. Ve yan odanın kapısında onu gördüm. Gözleri çok derin,siyah ve bakmaktan alamadığım derecede güzellerdi. "ne var ?" dediğinde kendime geldim ve bir daha baktım. Benim 1.71lik boyuma göre daha uzundu1.75-78 boylarında uzun siyah saçlı, koşmaya çıkan bir bayanın spor giysileri içindeydi. Ve rahatlama aldı dört bir yanımı. İyi akşamlar dedim üstümden tüm heyecanımı atmaya çalışarak. Kimsin veya ne var gibisinden bakıyordu bana, zayıf olmadığını kasteden gözlerle. Bir şeyler demeliydim odamız yan yana düşmüş diyebildim, hala eee der gibi bakıyordu. Sanırım dışarı çıkıyordun rahatsız ettiğim için özür dilerim diyerek birazda hayal kırıklığıyla odama girmek için döndüğümde -bu akşam bir şey yemedim- dedi. Oleyy konuşmuştu kara gözlüm. Hemen geriye döndüm durumumda müsait değildi ama, ne yersiniz? Size eşlik etmek isterim bir kaç dakika beklerseniz dedim. -Eşlik edebileceğinizi düşünmüyorum- diyerek önümden geçip merdivenlerde kayboldu gitti. Büyük üzüntü ve kederle odama dönmüştüm. TV nin yanan başlangıç ışığına baktım sonra ekranda onun sühuleti belirdi. Bana hiçte gülümser gibi gelmedi mafyadamıydıı sert mizaçlı bir iş kadınımıydı acaba . Yaa hiç umursamamıştı beni. Ama bir cevap verirkenki yüzü geldi bu seferde ekrana, bu yüzde benim acemiliğime acıyan bir yüz vardı sanki hafifçecikte bir tebessüm.
Dalmışım duvardaki kireçle kaplı pıtırcıklı yüzeye sürekli onun çehresi gelip gidiyor uzunca bir vakit ve işte yine o sıcaklık, aynı ateş bu sefer anlıyorum kara gözlü feminist duruşlu kızımız geliyor ama henüz uzakta, pantolonumu giyiyorum. Son merdivenin basamaklarını da çıkıp duvarımın dışından yürümeye başlayınca bir ümitle kapıya çıkıp birazda kızmışa benzer bir yüz haliyle nesin sen diye soruveriyorum. Ve işte şaşkınlıkla karışık birazda şüpheyle -senin istemeyeceğin bir şey- diyerek yürümeye devam ediyor.O anda elimi koyuyorum geçemesin diye. Ve şaşkınlığımı maksimum düzeye çıkartan şey oluyor. Kara gözlüm birden elimin diğer tarafına geçip bana bakıyor. Nasıl yaptın onu diyorum. Takılmak için, yoksa vampir misin diyorum ve cevap düşündüğünüz gibi -evet-. Sanki çok normal bir şey den bahsediyormuşuz gibi sakince vereceğim tepkiyi bekliyor kabullenmek istiyorum çünkü vücudumdaki tepkiler normal birisine karşı olamaz.Ne yedin bir insan mı diye soruyorum. -İri bir insan- diyor. Hiçte şakacı bir hali yok. Birazda ürpertinin etkisiyle peki yine iyi akşamlar ayrıca afiyet olsun diyorum. Odama girmeli ve kapıyı kapatmalıyım. Kapıyı kilitledikten sonra bir kerede kontrol ediyorum sımsıkı kapalı,malum yan odamda bir vampir olabilir. Arkamı dönüyorum tanrım içerde! Gözlerim açılıyor bedenimi kapıya itiyorum ellerim ileride yere düşüyorum dizlerimi çekip gelmesini engelleyebilecekmiş gibi ellerim hala ileride. 5-6 saniye geçiyor bakıyorum hala öyle duruyor yavaşça ellerimi indirip ayağa kalkıyorum altıma kaçırıp kaçırmadığımı da kontrol ettikten sonra beni yemeyeceksin değil mi diye soruyorum. -Kanın çok sıcak beni cezp ediyor- diyor gözlerini kısarak gülümserken. İri adam, acaba sorabilir miyim kaç kilo içiyorsunuz yani ne bilim belki beni yarın yemek istersiniz ikna olup olmadığını kontrol ediyorum. -Benden korkuyor musun- diye soruyor. Evet biraz tırsıyorum bile diyebilirim. Ve normalce gülümsüyor -uzun zamandır taze kan içmedim bekletilmiş kanlarla hislerimizi kontrol ederek yaşıyoruz işte. Sen ne yapıyorsun diyerek- soru dolu gözlerle bakıyor gözlerimin içine. Onun hayatını duyunca yüzümü sıradan bir şeyden bahsedermiş gibi yaparak hiiç öyle yaşayıp gidiyorum sıradan işte her gün aynı şeyler okul yurt. ?Hımm peki beni neden merak ettin- diyerek uzanıyor yatağa. Biraz duruyorum ve bende yatağın ayak kısmına oturup onu izliyorum. Şimdi ısırıp kanımı emmeyeceksin yani değil mi. ?Hayır sadece seni merak ettiğim için geldim yani ısırmayacağım- Buna sevindim deyip yanına uzanıyorum. Kafamda bir sürü soru var. Hemen soruyorum vampir olmak nasıl bir şey . -Senden hiçbir farkım yok görünüşte, bak öyle filmlerdeki gibide azı dişlerimiz uzun değil . Sadece daha hızlıyız sizden, ve bizler birer zombiyiz ölüpte yeniden başlayan ruhlar topluluğu. Sonra güçlüyüz, sezinleme yeteneğim senden daha yüksek. Mesela benden hoşlanacağını daha otele girmeden anladım. Kanında hareket heyecan hiç yoktu buda senin bir sevgilin , merak etmen gereken bir gurubun veya takımın olmadığını gösteriyor. Haklıyım değil mi- diyerek gülümsüyor. Ve ona doğru dönerek çok haklısın seni hissettiğimde terledim ateşim yükseldi damarlarım şişdi inanabiliyormusun dedim. ? Daha fazla bana aşık olamazdın- dedi ve oda bana doğru dönerek ?senden hoşlandım iyi mi- dedi ve gülerek ?bana öyle bakmasana utanıyorum- sözlerini sıraladı kendimi alamadığım dudaklarıyla. Ve ilk defa o odada öpüştüm bir iki saniye için de. Ben bayılmak üzereyken oysa ve artk kara gözlü vampirim olarak yatağa uzandı. Çok mutluydum ilk defa öpüşmüş bir vampirin gönlünü kazanmış ve nasıl başarmışsam onu utandırmıştım kısa sürelide olsa. Elimi onun elini tutmak için uzatmak istediğimde eli yanımdaydı yavaşça parmaklarımız birbirine girdi ve elimin heyecandan terlemişliğini onun soğukluğuna karıştırdığımı hissettim.
? NOT:SANIRIM BİR BAŞKA GÜNE DEVAM EDECEĞİM

30 Kasım 2010 6-7 dakika 5 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    heyacanli bir öyküydü korkarak okudum bana böyle bir sey olursa ne yaparim bilmiyorum gerci vampirlerede pek inanmiyorum ama öykün yinede heyacan vericiydi tebrikler👍👍👍