Yakın Arkadaşız Hem de Çok Yakın

Sayın manken Güzide Pençelikartal İş adamı İsmail Kalıngöbek ile görülmüş, yaklaşalım bakalım, neler anlatacak bize Güzide Hatun...

- Güzide hanım güzide hanım...

- Ne var kız ayol mayol hatta...

- Ünlü İş adamı İsmail Kalıngöbek ile birlikte olduğunuz söyleniyor, bu konuda neler söyleyeceksiniz?

- Ne birlikteliği yahu! Biz sadece arkadaşız, hatta kardeşiz, kardeşten de öte yaaaniii!

- Ama geçenlerde çok lüks bir lokantada baş başa yemek yemişsiniz... Gözlerinizin içine içine bakıyormuş İsmail Bey o sırada...

- Yedik evet, kardeş kardeş yemek yedik, ne yani kardeşim gözlerimin içine içine bakamaz mıyım? Siz de her bişeyden başka şey çıkartıyorsunuz, ay nasıl kurdum kız ben bu cümleyi...

- Sonrada İsmail Bey'in evine gitmişsiniz beraber, doğru mu?

- Doğru kız doğru, İsmail kardeşim evine bir kahve içmeye davet etti, ben de gittim.

- Sadece kahve mi?

- Kahveden sonrada kal gitme kız dedi,

- Kaldınız yani evinde İsmail Beyin.

- Kalırım kız ne var bunda, yakın arkadaşız biz hem de çok yakın...

- Aynı odada yatmamışsınızdır ama?

- Yok kız yok, kardeşiz biz aynı oda da yatar mıyız?

- O bir oda da siz başka oda da öyle mi?

- Öyle vallahi! Yalanım varsa iki gözüm önüme aksın.

- Akmasın akmasın inanırız size...

- Ha sonra gece uyuyamamış yanıma geldi yine...

- Demeyin yanınıza geldi arkadaşınız.

- Gelsin ne olmuş aklına eski sevgilisi gelmiş sarıldı bana ağlaştık kardeş kardeş...

- Teselli ettiniz yani?

- Arkadaşım o benim biraz teselli etmeyeyim mi kanka mı?

- Paparazziler de adım adım izliyormuş sizi, gece yarısı balkona çıkmışsınız beraber, İsmail Bey de belinizden sarılmış dudaklarınızdan öpmüş sizi... Doğru mu, buna ne diyeceksiniz?

- Yok kız, yok abartmışlar.

- Nasıl abartmışlar, paparazziler görmüş işte balkonda...

- Tamam belime sarıldı dudağımdan da öptü ama, o zannettiğiniz gibi değil dudağımın kenarında soğan kırıntısı kalmıştı onu aldı dudağı ile yoksa öpüşme möpüşme filan yok anadın mı...

- Pes doğrusu, nasıl da kıvırtıyorsunuz Güzide Hanım.

- Yok kız hayatta kıvırtmam ben neyse o ben de...

- Dansöz olmalıymışsınız siz?

- Olur kız, iyi fikir, onu da denerim bir gün, billahi denerim...

21 Temmuz 2022 2-3 dakika 628 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar