Yala Beni Diyordu Adeta

Yok, yok öyle düşündüğünüz gibi değil billahi... O gün çok bunalmıştım hem de çok, bir sakinleştiriciye fazlasıyla ihtiyacım vardı... Bayan mı; hiç işim olmaz. Haplar, ilaçlar mı dediniz? Yok yahu ilaç milaç da kullanmam öyle mecbur kalmadıkça...

Onu artırmam lazım, o işte canım, serotonin, bildiğiniz şu meşhur mutluluk hormonu, canımız ciğerimiz o bizim. O arttı mı vücutta bir hoş oluyor insan inanın. İnanmadıysanız ağzınıza bir çikolata atın, deneyin canım, ondan sonra zaten inanacaksınız... Hem ne demiş atalarımız ''Ben serotonine serotonin demem, serotonin bana mutluluk vermeyince.'' Hangi atamız daha onu bulamadım ama, araştırıyorum hızlı bir biçimde...

Zaman öğle saatleri, bir şey yalamam lazım, diye düşünürken, tam da o Laz Komşularımın pastanesinin önünden geçerken o sesi duydum ''Yala beni yala beni.'' diyordu adeta... Allah Allah bu ses de nereden geliyor, halüsinasyon görüyorum herhalde... Sağa sola bakınıyorum, kimsecikler yok... Sapık mı bu ne, bir yerden saklanıp bana mı trip atıyor yahu!

Yok, yok bu sıcaklardan mıdır nedir, bana bir şeyler oldu bu gün. Bak yine geliyor o ses bir yerlerden ''Yala beni yala, çikolatalı m var çilekli m var, frambuazlım bile var.'' Allah Allah, yok yok uykusuz kaldım dün gece, hayal görüyorum...

Gözlerimi şöyle bir oğuşturuyorum, bir iki de tokat patlatayım kendime gelirim belki... Daha uyanamadık mı ne? Japonlar yedi dilde konuşan maske yapmışlardı, geçenlerde gazetelerin birinde görmüştüm, yoksa şimdi de konuşan dondurma ya da külah mı yaptılar, şüphedeyim. Japon bunlar, yapar mı yapar abi...

Dal oğlum Ahmet şu Lazların pastahanesine ''Ver oradan ablam üç top dondurma, al parasını, ben de şöyle gerine gerine, yalaya yalaya evime doğru seğirteyim.'' Bak Allah'ın işine gaipten gelen sesler de kesildi ha birden bire... Şarkı söylesem şimdi nasıl olur ki? ''Açlık başımda dumaaaan ilk aşkım ilk heyecan.'' Burada ''Dondurma'' oluyor tabi ki bahsi geçen ilk aşk. Dişlerimi de takır takır takırdatıyor ... Haso Laz bunlar az çok biliyorlar bu işi gibime geliyor... Bir de soğuk su içsem üstüne, al başına belayı ondan sonra...

11 Ağustos 2020 2-3 dakika 615 öyküsü var.
Yorumlar