Yalnızlık Ve Aşk

Yalnızlık gökten zembille inmiş bir hediyedir ...Ve yalnızlığın en güzel yanı da , acıların , hasretin , gözyaşının , yüreğinde yanan volkanın ve o derin iç çekmelerin ve sancıların
katlanılmaz dereceye gelerek seni sıktığı anda , kapının çalınıp , kim o dediğinde nazlı yarin yüzünün ay ışığı gibi karşında parlaması ufkunun sonsuz bahara açılmasıdır .

Yalnızlık duadır , yalnızlık umuttur . Yalnızlık yaşanmışlıkların muhasebesidir . Yalnızlık gecede ay ışığına kendini sarmak , yalnızlık gün ışığında güneşi kucaklamaktır . Ama yalnızlık daimi değildir . Bir gün ansızın biri çıkar karşına sizi delice bağlar kendisine ve aşık olursun .. Sığmaz o aşk kalbinize . Dünyada aşk olmasa insan sevmese hayat neye yarar .Siz izin vermezseniz kim dokunabilir kalbinize , kim tutabilir yüreğinizin ellerini , kim avucunda güller saklar sizin için , kim size şiir yazar , kim size şarkı söyler . Ve kim sizi okyanus kadar derin bir yürekle sevebilir . Söyleyin kim . Öyleyse aşka sevgiye yer verin hayatınızda , bir başına somurtan çocuklar gibi kalmayın kendi dünyanızda ve aşka bir şans verin bir çocuk masumiyetiyle ...

Her yalnızlık nelere gebedir , neleri doğuracaktır , bilinmez . Ve yalnızlık Allah'a mahsustur ... Kula yalnızlık yakışmaz ... Bırak yüreğini sevda gemisine yüzerek varsın aşk adasına .. Bilinmez yarın neleri götürür yada neleri getirir. En güzeli günü dolu dolu , günü severek aşkla yaşamalı ... Bir tutam karanfil kokusunda sevgiliyi beklemeli gecenin en üryan eflatun sancılarında , ve sevgiliyi beklemeli meltem rüzgarlarının içsel avuntularında , sarmalı sevgiliyi bir aşk bir özlem yağmurunda ...

Ve yalnızlık asra atılmış bir imzada olsa , aşk başkadır ...Çünkü aşk Yaradanın kullarına verdiği en güzel armağandır ...

Ne yalnız kalın , ne de aşksız kalın ... Ah kalbim diyor bir plak sesinde '' Ben yalnızım içimde sızım , ah yalnızım , aşk dolu bir kızım '' vesselam ...

24 Şubat 2013 1-2 dakika 3 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    Ve yalnızlık asra atılmış bir imzada olsa , aşk başkadır ...Çünkü aşk Yaradanın kullarına verdiği en güzel armağandır ... İki cümle yeter yaşam manifestosunu betimlemek için. Kutlarım.