Yamalı Sevdalar

Bu semte taşınalı yıllar olmuştu ama kimse de bu genç delikanlının kim olduğunu merak edip sormamışlardı,oğlu sanıyorlardı kadının hatta "oğlun nerde"diye soranlara gülerek cevap verirdi:

"Çarşıda küçük bir elektrik dükkanı var orada çalışıyor."

Gerçek şu şekilde ortaya çıktı:

Mahallenin güzel kızlarından Fadime, bu genç delikanlıya aşık olur ve hep onun yolunu gözler ancak hiç başbaşa kalıp konuşma fırsatını yakalayamaz.Bu durumu annesine anlatınca o da Hacer hanımın kapısını çalar,misafir olur.Hacer hanım,güzel ve bir o kadar bakımlı kadındır,havadan sudan konuşulur,çaylar içilir, konu evlenmekten açılınca gözlerini kaçırıp konuyu değiştirmek ister.

-Bizi biliyorsun Hacer,buraya gelmemin sebebi Fadime,artık büyüdüler,çoluk çocuğa karışma çağları geldi senin oğlunu çok beğenmiş...

-Halit'i mi?

-Evet Halit'i.

-Hayır,olmaz,olamaz,evlenemez..

-Fidan gibi delikanlı maşallah,onun mutlu olmasını istemez misin?

-O benimle mutlu,bir daha duymamış olayım,onun sevgilisi de eşi de asla olamaz.

-Ama Hacer...

-Lütfen!

Hacer elli altı yaşındaydı,çocuk denecek yaşlarda görücü usulü bir evlilik yapmış,çocukları olmamıştı.Kocasının alkole olan bağımlılığı evliliklerini her geçen gün zindana çevirmişti ve sonunda  kocası akciğer kanseri olup günlerce tedavi gördü.O sıralarda evinde bir elektrik arızası çıkmış,Hacer de tamir ettirmek için usta ararken yolları bu gençle kesişmişti,aralarındaki arkadaşlık aşka dönüşmüş ve yasak aşk yaşamaya başlamışlardı.Bir kasım ayında kanserden eşini kaybedince bu genç sevgilisiyle dini nikah kıyıp beraber yaşamaya başladılar,konu komşu öğrenince ise apar topar o semtten taşınmışlardı.

Ertesi sabah oradan da taşındılar yamalı sevdalarını bilmeyenlerin olduğu yerlere...

03 Aralık 2023 1-2 dakika 406 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar