Yaşamak İstiyoruz Anne

Her geçen gün sırtındaki giderek artan yükün altında eziliyor
yaşamak ona gün geçtikçe dahada ağır geliyordu .
onu hayata bağlayacak hiç bir neden göremiyordu.
Yaşama gücünü kaybetmişti ne sabredecek hali ,nede dayanacak gücü kalmıştı tükenmişti .
Değer verdiği herşey birer birer elinden kayıp gidiyor o arkasından yalnızca gözyaşı döküyordu ne kaybettiği umutları ,nede insanlara olan inancını geri getirmek mümkündü kimseye güvenmiyor kimseyi sevmiyor yaşamak istemiyordu yaşamak için hiç neden kalmamıştı .
Ölümden başka bişey düşünmüyordu kendisini odaya atıyor saatlerce ölümü düşünüyor hiç kimseyle konuşmuyor yalnızca ağlıyor dünya güzeli iki kızından başka hiçbirşey düşünmüyordu.
Arada bir odaya gelen kızlar elinden tutup dışarı çıkarıyor akan gözyaşlarını küçücük elleriyle siliyor silinen gözyaşlarını yerini yenisi ıslatıyordu. Ölse onları kime emanet eder onlara neler olur aklından çıkaramıyordu tek çare onlarla birlikte gitmek bu dünyadan.
Başka çıkış yolu bulamıyordu .
Tüm kapılar yüzüne kapanmıştı onları nasıl kurtarabilirdi .
Tek çıkar yolu bu dünyadan gitmek onlar da yanına alıp.
kızlarının küçük ellerini öptü gidelimmi üçümüz birlikte Allhın huzuruna o çocukları çok seviyor orda üzülmek gözyaşı yok .
Atalımmı kendimizi derin sulara siz kalmayın tek başına.
Üç yaşına gelmiş küçük kızı bebeğimi yeni uyuttum onuda alalımmı yanımıza.
Beş yaşını doldurmuş ablası biz OYUN OYNAMAK İSTİYORUZ yaşamak istiyoruz.
Bizi bırakma anne !

20 Ağustos 2015 1-2 dakika 15 öyküsü var.
Yorumlar