Yaşanmış Bir Aldatılış Öyküsü!

14 yaşında bir kız varmış,Orta 3'e yeni başlamış.Kızın adı Beren imiş.Geçen sene sbs'ye aynı yerde girdiği Bihter İle çok yakın arkadaş olmuşlar.[aralarında dağlarca fark olmasına rağmen en yakın kanka olmuşlar)neyse biz konumuza gelelim...

8. sınıfın başlarında Bihter birgün Berenlerin evine gitmiş.Annesi evde yokmuş[Beren'in]. Bihter Bilgisayardan msn'ini açmış.Bihter'in Akif Adında Bir arkadaşı varmış.Bihter'e eski sevgilisinden ayrıldığını söylemiş ve ona yeni bir sevgili bulmasını istediğini söylemiş.Bihterde şaka ile Beren ne dersin filan demiş.Beren kızmış tÂbi..sonra Akif kamerasını açmış .Bihter'le Beren Akif'e bir şaka yapalım demişler ve Beren farklı farklı çekilmiş bi kaç resmini koymuş avatara ve bihterde bunlar bizim sınıftan kızlar hangisini istersen söliyim ona filan demiş.Resimlere bir de isim takmışilar..İsimler şunlarmış meyra,Avniye,Muradiye,Selima,Aliye :) .Çocuk Meyra demiş.Kızlar gülmeye başlamış . Çünkü en çirkin poz o imiş .Akif adlara göre sölemiş demek ki :) .Sonra Şaka yaptıklarını hepsinin meyra'nın pozları olduğunu söylemiş .Hepsi gülmeye başlamış.Bihter sonra evine gitmiş ve msn'ini açmış.Akif Berenden hoşlandığını bunu ona söylemesini istediğini söylemiş. Beren'e söylemişler.Beren 3 gün sonra olur demiş ve çıkmaya başlamışlar...
10 gün sonra ayrılmışlar... Aradan Bir ay geçmiş.Akif Beren' Benimle çıkarmısın adlı bir akrostiş şiir yollamış.(Beren hayır demiş.]çocuk ona resmen yalvarmış Ve Bihterden Duyduğuna göre dershanede ağlıyormuş.Sonra öyylesine eğlencelik çıkıyım demiş (kabul etmiş).Bunlar 5 ay çıkmışlar ama Beren Akif'in Yalanlarını herşeyini biliyormuş.Onla çıkarken başka 2 kızla daha çıktığını herşeyin yalan olduğunu vs.Beren ilk ay ondan azcık hoşlanmış sonraki ay nefret etmiş 3. ay ayrılcakmış ama insaları kırmayı sevmiyormuş.Bir sonraki ay ise Akif ayrılcanı anlaış ve Beren'e yalvarmış . 5.ayda ayrılmaya kalkmış tam sölicekmiş ki Akif ona ayrılmak istediğini söylemiş.Bunu Duyan Beren çok iyi bir düşünce polduğunu söylemiş ve ayrılmışlar..Beren sonradan öğrenmiş ki onla çıkarken 1 yıldır Esin adLI bire kızla çıkıyormuş.Aynı anda Ezgi ilede ıkıyormuş.Ezgidne ayrılmış.Sonra Esin ona ondan bıktığını söylemiş ve ayrılmışlar..Akif de sonunda gününü görmüş bunu duyan Beren kıkır kıkır gülmüş onun bu haline...
Ve bu ilk aşk macerasını tüm sitelere hikaye şeklinde yaymış.İsİMleride değiştirmiş..


NOT : Bu yaşanmış bir hikayedir...

07 Ağustos 2009 2-3 dakika 2 öyküsü var.
Yorumlar