Yeşil İle Söyleşi

Hepinize yine iyi günler diliyorum. Bu hafta ki konuğum, alımıyla, çalımıyla, şatafatıyla en güzel görünümlü renklerden bu defa yeşil var.

- Hoş geldiniz Sayın Yeşil.,

- Hoş bulduk Sayın Turgut.

- Sayın Yeşil, doğanın rengi olarak nitelendiriliyorsunuz. Acaba sizi nasıl buldular ?

-  Mavi ile sarı rengin karışımı sonrası oluşmuşum. Beni öyle buldular.

- Sizin enerjinizin, hayatımıza ne gibi katkısı oluyor ?

-  Bereketi, istikrarı, güveni, umudu, dengeyi getirerek hayatımıza anlam katıyor, katkı sağlıyor.

- Peki Sayın Yeşil, bu ara çok yoğun olduğunuz söyleniyor. Çok yerlerden mesai almışsınız sanırım. İşiniz daha çok mu ?

- Evet Sayın Turgut. Bu ara çok yoğunum, hep çok işle meşgulüm. Bahar mevsimi geldiği vakit, tüm ağaçların yapraklarını ben giydiriyorum. Dallarını yeşertiyorum. Otlak arazilerin verimliliğini ben artırıyorum. İneklerin, koyunların, keçilerin gelip yediği otlar var ya, ben onların rengini yeşil, sulu şekilde yaptığım sonucunda oluyor.

- Siz, doğru ve yanlışı temsil mi ediyorsunuz ?

- Doğru yargılamada güçlü bir ifade biçimimiz vardır. Bir eşitliğin iki tarafını da görürüz. nötr davranırız ve karar vermede asla yanıltmayız.

- Sayın Yeşil, kendinizi böyle anlattıkça nasıl sevilmezsiniz ki. Ben şahsen çok seviyorum sizi. Siz söyleyin, yeşil bahçe, yeşil tarla, yeşil soğan, yeşil elbise, yeşil araba vs. Sizi sevmeyen ölsün adeta dercesine.

- Sağolun, eksik olmayın Sayın Turgut.

- Sayın Yeşil, önceki programımda Sayın Mavi'den bir şarkı söylemesini istemiştik. Şimdi sıra sizde. Sizden bir şarkı rica etsek.

- Tabi, bir şarkı da benden olsun canım. Emel Sayın'ın çok güzel bir şarkısı var.

Kapat gözlerini kimse görmesin

Yalnız benim için bak yeşil yeşil.

Gözlerin, kimseye ümit vermesin

Yalnız benim için bak yeşil yeşil.

Süremizin sonuna gelmiş bulunuyoruz Sayın Yeşil. Buraya kadar geldiğiniz için size çok teşekkür ederim.

- Asıl ben teşekkür ederim Sayın Turgut. Sağlıcakla esen kalın.

Bir kez daha programımız burda bitiyor. Yeniden görüşmek üzere hoşça kalın, dostça kalın sevgili izleyiciler.  

18 Nisan 2024 2-3 dakika 84 öyküsü var.
Beğenenler (4)
Yorumlar