Alıştım Artık
Öyle bir yandım ki aşk ateşinde
Sensiz yaşamaya alıştım artık
Bir ömür harcadım senin peşinde
Dersime çok iyi çalıştım artık
Kalbimin yerine bir mahkum koydum
Zindan gecelerde acıya doydum
Kaybolan yılları maziye saydım
Sensiz yaşamaya alıştım artık
Verdikçe sevgimi görmezden geldin
Yüreğimi kaç kez elinle deldin
Ne bağımda rahmet ne esen yeldin
Sensiz yaşamaya alıştım artık
Gelemeyiz artık biz yan yana
Bıraktım hasreti bir ömür sana
Derdi ıstırabı iç kana kana
Sensiz yaşamaya alıştım.artık
Artık ne bana gel ne de bende kal
Bundan sonra kendin oyna kendin çal
Kırıldı gönlümde o yeşeren dal
Sensiz yaşamaya alıştım artık
