Ay Sofrası Hikayeleri/mülteci...

İçerime işle lodos...


Gözlerimin içinden geç
Ve dalgalandır artık bakışlarımda kalan yaşları.


Ne bir dalgakıran
Ne de öksüz bir tekneyim artık
Gücüm de yok sana karşı duracak...


Ay sofrasında
Hüzün demlenen yaşlı denizci misali
Yırtılan maviliklerimi yamıyorum.


Anlayacağın,
Rüzgâr ektim
Artık fırtına biçmeyi bekliyorum.


Bunca zaman
Ne yakılası kelimeler büyüttüm ellerimle.
Ateş gömleklerine sardım bedenimi de
Yine kar etmedi...


Sen bari işle artık içime.
Yıkamadığım tüm mabedlerimi yerle bir et.
Azat et savunmasız yüreğimi.


Çok değil,
Küçük bir sufle versen yeter


İster kahır olsun usulca fısıldayacağın
İstersen altınsuyuna batırılmış kadar sahte umutlar...


Dilim bir çözülürse;
Ruhuma sığınan mültecilere anlatacağım hikâyelerim var...



Haziran'2009 Aydın...

26 Haziran 2009 176 şiiri var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (18)
  • 15 yıl önce

    Dilim bir çözülürse; Ruhuma sığınan mültecilere anlatacağım hikâyelerim var... ... Mülteci demişsin şair ben hiç kullanmasamda bu kelamı benim için çok değerlidir,sebepsiz bir çekiciliği vardır nezdimde,seviyorum iyi yer edebildiği tümceleri ki senin dizgelerinde adını bulmuş yine...

    Anlatırsın anlatmasına da aşk karargâh edinirse gönlü zihnin zırhı kırılır,içten içe isyan zuhreder ve nihai bir umutsuzluk rücu eder,her insanda belli dönemlerde gerçekleşmekten geri durmayan bu döngü bir şairin iç döküntülerinde dillendirilmiş,öylesi kuvvetli. Yine,yeni tebrikler şaire,seni okumak keyifli..

  • 15 yıl önce

    Bu gecede vurdu mülteci düşlerimi Militan sevda...

    Şiir güzeldi sevgili şair Emeğine Yüreğine Seven gönlüne sağlık Dostlukla....

  • 15 yıl önce

    İçerime işle lodos...

    Gözlerimin içinden geç Ve dalgalandır artık bakışlarımda kalan yaşları.

    Ne bir dalgakıran Ne de öksüz bir tekneyim artık Gücüm de yok sana karşı duracak...

    Ay sofrasında Hüzün demlenen yaşlı denizci misali Yırtılan maviliklerimi yamıyorum.

    Anlayacağın, Rüzgâr ektim Artık fırtına biçmeyi bekliyorum.

    Bunca zaman Ne yakılası kelimeler büyüttüm ellerimle. Ateş gömleklerine sardım bedenimi de Yine kar etmedi...

    Sen bari işle artık içime. Yıkamadığım tüm mabedlerimi yerle bir et. Azat et savunmasız yüreğimi.

    Çok değil, Küçük bir sufle versen yeter

    İster kahır olsun usulca fısıldayacağın İstersen altınsuyuna batırılmış kadar sahte umutlar...

    Dilim bir çözülürse; Ruhuma sığınan mültecilere anlatacağım hikâyelerim var...

    mükemmel bir şiir

  • 15 yıl önce

    İster kahır olsun usulca fısıldayacağın İstersen altınsuyuna batırılmış kadar sahte umutlar...

    Dilim bir çözülürse; Ruhuma sığınan mültecilere anlatacağım hikâyelerim var...

    değişik ve güzel aylin hnmm tebrikler elinize sağlıkkk

  • 15 yıl önce

    tek kelime ile farklı, farklı, farklı👍👍👍 yüreğine, kalemine sağlık👍