Ben Danış

Bahar yağmurlarım yağarken
Herbir damlasını avuçladım
Ve sana hasret
Şu yaralı yüreğimin
Yazına sakladım

Bilir misin sevgili
Yazgım hala değişmedi
Hala yüzüm gülmedi
Ve birdaha....
Hiç doğmadı güneşler
Beklediğim yaz/lar...
Tufana yürüdü

Gün geldi ki
Tükettim artık ömrü
Şimdi ne baharın heyecanı
Şimdi ne yazın hayali
Ne de kışın ümidi kaldı

Ah be sevgili ardımda
Yaşanmadık baharlar
Yaşanmadık yazlar olsa da...
Son bir ihtimal / Kış var....

.

Kendimi yazdım / bu son doğum günümde...

18 Ocak 2013 96 şiiri var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (8)
  • 11 yıl önce

    Gün geldi ki Tükettim artık ömrü Şimdi ne baharın heyecanı Şimdi ne yazın hayali Ne de kışın ümidi kaldı

    Ah be sevgili ardımda Yaşanmadık baharlar Yaşanmadık yazlar olsa da... Son bir ihtimal / Kış var....

    İhtimal, o da güzel içinde umut taşıyor. Selamlar, saygılar.

  • 11 yıl önce

    Doğum günün kutlu olsun sevgili dost. Sen bizlere göre hep baharlarında olan bir dostsun, biline ki kışın da çok çok güzel geçecektir.

    İyiki varsın, iyikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

  • 11 yıl önce

    merhaba sevgili hocam.umarım iyisinizdir. o güzel yorumunuz için içtenlikle teşekkür ederim.o şiiri neden yazdım. adını dahi hatırlamaya tahammül edemediğim ayrıldığım eşimi üç gece rüyamda gördüm.o duygulardan kurtulmak için üçüncü gece uyandığımda şiiri yazdım kaydettim.o günden sonra da birdaha rüyamda görmedim. işte ben böyle bir deliyim sevgili hocam.ayrıca şiiriniz hak ettiği incileri almış.tebriklerim ve sonsuz saygılarımla içi çürümüş,yok olmuş Ankara dan sevgiler....

  • 11 yıl önce

    Ah be sevgili ardımda Yaşanmadık baharlar Yaşanmadık yazlar olsa da... Son bir ihtimal / Kış var.... sayın hocam güzel bir final le bitirmişsiniz şiirinizi.nice doğum günlerine sağlık ve mutlulukla iyi ki doğdun.tebrikler şair yüreklere....

  • 11 yıl önce

    nice şiirlere nice doğum günlerine hocan..saygı selamlarımla.