Benli Bir Düşe Düşer miydi Düşleriniz?

Bir banka oturmuş temaşa ediyordu gözlerim
o buğulu sonsuzluğu
Tenhaydı sokaklar kimseler yoktu
Bir martıların sesi bir deniz bir de ben deniz
Aklımda siz, gönlümde aşkınızın sarhoşluğu
Gözleriniz miydi sözleriniz miydi
yoksa özleminiz miydi beni benden alan...?
Dudaklarımda isminiz
Hayalimde resminizdi
O mavilikte dalgalanan......
Bir meltem kokusuydu getirdiğiniz.....
İlk gözlerinizdi vuran
Rıhtımdaki sandallara
Sevginizi de sanki martılarla göndermiştiniz
O an sönmeye ramak kalmış bir lambanın fitili gibi
Yüreğimi titretmiştiniz.....
Ve bir saat kaç acaba sesiyle irkilşimiz
Meğer yokluğunuzun anaforunda bir düşmüş düşlediğimiz
Acaba sizinde benli bir düşe düşer miydi düşleriniz....?

22 ,10,2010

22 Ekim 2010 337 şiiri var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (4)
  • içinden 'siz' geçen; şarkı,şiir tren. nedense hep saplantılıyım bu hitaba..nezaketi saygidan saymişimdir hep.. argosal askintiliktan çok uzak samimi hitap. ki,içinden 'siz' geçen bir şarkı var koskoca 'türk sanat muzikisi'nde. 'bir bahar akşamı rastladım size'.. 'selahattin pınar' şarkısı..türkülerimiz nedense içli buruk inkisar.. şiirde nadirdir rastlanisil hali 'siz' hitabinin..koskoca 'nazim hikmet' bile, 'şimdi sende herkes gibisin' demiştir sıradan yaptiği sevgiliye.) bu şiir içinden 'siz'geçmesi vesilesi ile okunmadı tabiki..başliğinda 'siz' vardı o vesile ile tıklandı.. başlık ile şiirin içeriği, kömürle kardan adam gibi özdeşti bence..zıt uyumlar kombin oluşturur böyle.

    şu trend meselesi? hımm.çoklarinin dikkatini çeken ama sessiz kalan çoğul için içinciler.. bu vesile işe şaire arzu takdire şahan oldu göğebakar olmadi.) ikinci mesele: sayfasina baktim şairin..röntgenleme değil eşkere baktim.. birde ne göreyim.!! iki sayfa pek fark edilmemişlik kiyi köşelik,,son iki sayfa maşallah.!! inci mi ararsin gerdanlık, trabzon burma bileziğimi bileklik, nişan düğün töreni gibi .)

  • 13 yıl önce

    Hoşgeldiniz aileye.

    😙

  • 13 yıl önce

    mükemmeldi dizeler dost yüreğine sağlıkk yüreğine sağlık dost

  • 13 yıl önce

    Yaşamak istediğin en güzel " düşler " seninle olsun şair dost, Ve mutluluktan yana uç emiii :)

    Saygılar