Gece Ve Sensizlik

'Bu şehir kan ağlıyor, bense ıssız bir parkta
Duygular darmadağın, hepsi bir bir sokakta.

Haykırıyor sensizlik, ölümün kucağında
Kar yağıyor üstüme, ağustos sıcağında.


Asi bir kısrak gibi, koptu yine yokluğun
Her köşe başında sen, saklambaç oynuyorsun.

İpe gelmiyor gülüm, sensizlik yine yoğun
Daha kaç gece daha, çıldırtacak yokluğun.


Gökyüzü kızıl kahve, ağarıyor aheste
Her gece aynı nota, her gece aynı beste.

Bu son şiirim olsun, sensizliği yazdığım
Bu son sabahım olsun, yokluğunla sızdığım...

21 Kasım 2009 143 şiiri var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (7)
  • 14 yıl önce

    "Gökyüzü kızıl kahve, ağarıyor aheste Her gece aynı nota, her gece aynı beste. " ilk şiirinizden başlayayım şiirlerinizi okumaya dedim ve mükemmel ikiliklerle karşılatım.. tebriklerimi sunuyorum..

  • 14 yıl önce

    Bu şehir kan ağlıyor, bense ıssız bir parkta Duygular darmadağın, hepsi bir bir sokakta.

    Haykırıyor sensizlik, ölümün kucağında Kar yağıyor üstüme, ağustos sıcağında.

    Asi bir kısrak gibi, koptu yine yokluğun Her köşe başında sen, saklambaç oynuyorsun.

    İpe gelmiyor gülüm, sensizlik yine yoğun Daha kaç gece daha, çıldırtacak yokluğun.

    Gökyüzü kızıl kahve, ağarıyor aheste Her gece aynı nota, her gece aynı beste.

    Bu son şiirim olsun, sensizliği yazdığım Bu son sabahım olsun, yokluğunla sızdığım...

    mükemmel

    özlem böle işte

    harikalar yarattırıyor insana

    kutluyorum

    kaldırımlar modunda ve hecesinde

  • 14 yıl önce

    Tek bir yorum... vaaaooo !

  • 14 yıl önce

    Bu son şiirim olsun, sensizliği yazdığım Bu son sabahım olsun, yokluğunla sızdığım...

    öncelikle hos geldiniz bizlere rnk kattiniz..

    siirinizi cok begendim ve icten buldum, sizi tebrik eder basarilarinizin devamini dilerim.

    sonsuz saygi ve Hürmetlerimle 👍

  • 14 yıl önce

    Bu son şiirim olsun, sensizliği yazdığım Bu son sabahım olsun, yokluğunla sızdığım

    duygu yüklü

    harika bir şiir

    yüreğinize sağlık

    sevgiyle kalın