Hiç Utanmayacak Mısın?(şehitlerimize)

Nereye kadar sürecek bu savaş?
Daha kaç kişi ölecek ,kaç yürek yanacak?
Bu acılar son bulsun artık!
Bitsin artık feryatlar.
Ağlamasın analar, niye yetim bu çocuklar!
Söyleyin Allah aşkına!
Sonumuz nereye varacak?





?Şehitler ölmez vatan bölünmez?,
Peki neden kardeş kardeşi düşünmez!
Hep , Allaha sığındık geçer dedik,
İki gün ağladık, ertesi gün güldük eğlendik.
Bilemedik ne yazık ki bilemedik!
En yakınımızdaki acıyı göremedik.





Anlam veremiyorum bunların hiçbirine,
Yürüyoruz işte ,sahipsiz bir ülkede.
Birlik bozulmuş zaten ,
Herkes vuruyor birbirini, kahpece!
Silaha dayanıp ,ağalık taslamak kolay elbet,
Kurşunlara dizerken o masum şehidi;
Söyle ,hiç mi yanmadı sendeki o kör yürek!






Dayan, diyorsun da kardeşim!
Hani, nerede benim o büyük milletim?
Bırak ya, batmış batacağı kadar yalan dünya!
Baksana herkes kesilmiş başımıza eşkıya.
Ne cevap verecek şu nine torununa,
Peki hiç utanmayacak mısın ?
Yaptıklarının hesabı sorulunca...






"Şu.hainler aramızda yaşadıkça ve bu çatışmalar devam ettikçe bu ulus nasıl toparlar kendini orası hiç bilinmez...offffffffffffff offfffffffffffff nereye varacak sonumuz çok merak ediyorum...başımız sağolsun ...elden ne gelir...bizim söylediklerimiz sadece dilde kalıyor, ertesi gün uçuveriyor...allah büyük deyip hep yaramızı kapatmaya çalıştık..neden niye anlamıyorum, anlamakta güçlük çekiyorum.niye bu hale geldik.

daha kaç annemiz ağlıycak, günlerce feryat edicek..canını kaybetmek ne kötüdür en ii onlar anlar...anlayacağınız bu hayat çekilmez olmuş...


rabbim bu tatlı aklı başımızdan almasın; çünkü o gidince bedenimizin var olup olmaması bişey değiştirmiyor...yazıklar olsun ki kardeşinin kanını dökenler hala gülüp eğlenebiliyorlar...


tekrar başımız sağ olsun...allahtan sabır diliyorum...ve rabbim bizi hiçbir kötü insanla muhatap kılmasın(amin)"

30 Nisan 2009 97 şiiri var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (26)
  • 15 yıl önce

    dağda üç beş domuz sürüsü tutturmuş bir kürdistan türküsü eline almış bayrak diye muşambadan bir masa örtüsü satsan değeri beş para etmez ........

  • 15 yıl önce

    Anlam veremiyorum bunların hiçbirine, Yürüyoruz işte ,sahipsiz bir ülkede. Birlik bozulmuş zaten , Herkes vuruyor birbirini, kahpece! Silaha dayanıp ,ağalık taslamak kolay elbet, Kurşunlara dizerken o masum şehidi; Söyle ,hiç mi yanmadı sendeki o kör yürek! .................

  • 15 yıl önce

    çok güzel dizeler tebrikler. şuç başımızdakilerde ve bizlerde susup herşeyi sineye çekersek . bizi birbirimize vurduranları göremezsek. daha çok analar ağlar malesef.aklı sahipleride azalıyor aramızda zaten.sonra kim için öldüklerini bile bilmeyen zavallı insanlar acıyorum onlara.

  • 15 yıl önce

    tekrar başımız sağ olsun...allahtan sabır diliyorum...ve rabbim bizi hiçbir kötü insanla muhatap kılmasın(amin)" AMİNN...

  • 15 yıl önce

    Dayan, diyorsun da kardeşim! Hani, nerede benim o büyük milletim? Bırak ya, batmış batacağı kadar yalan dünya! Baksana herkes kesilmiş başımıza eşkıya. Ne cevap verecek şu nine torununa, Peki hiç utanmayacak mısın ? Yaptıklarının hesabı sorulunca...

    canım benim o kocaman yüreğe kocaman tebrikler yüreğine canına eline sağlık canım ne kadar güzel demişsin...

    sevgiyle umutla kal allaha emanet ol canım...