Kim Bilir

Bir gün uyanacağız başka bir yerde
Belki delta gezegeni, belki cennette
Gerçekleri göreceğiz belki de
Bazen pişman bazen mutlu, kim bilir?

Yaşıyoruz rolümüzü sessizce
İçinden geldiği gibi öylece
Çözemedik gitti sanki bilmece
Belki de en kolay sevmek, kim bilir?

Ruhumuzu dimdik tutmak yerine
Neye sarılmışız öyle delice
Boş şeylerle can sıkmak gereğine
Nasıl inanmışız dostum, kim bilir?

04 Mayıs 2009 54 şiiri var.
Yorumlar (19)
  • 15 yıl önce

    Şaire hanım, şirriniz güzel. Uyuyup uyanacağım yer, ise berzah alemidir. Bütün ruhlar kabirden çıkar. Kıyamet ve mahşeri beklemek üzere oraya gider. orada iyi ruhlar güzel rüya görür gibi mahşer gününe kadar, hiç uyanmamak üzere yada bİr an önce cennet makamına gitmek için sabırsızlıkla uyanmak isterler. Öbür taraftada yani kötü ruhlarda aynı yerde kabuslu rüya görür gibi vicdani terbiyeyte tabi tutularak orada bir an önce uyanıp cennet yada cehenneme gitmek isterler. Tıpkı öbürleri ggibi onlarda kıyamet ve mahşer gününü orada vicdani terbiyeye tabii tutularak zamanlarını geçirecekler. Sevgiyle hoşça kal.

  • 15 yıl önce

    Bir gün uyanacağız başka bir yerde Belki delta gezegeni, belki cennette Gerçekleri göreceğiz belki de Bazen pişman bazen mutlu, kum zun?

    kumzun kendi ana dilimde kimbilir anlamında

    şiir çok güzel yüreğine sağlık sevgiyle kal

  • 15 yıl önce

    Yaşıyoruz rolümüzü sessizce İçinden geldiği gibi öylece Çözemedik gitti sanki bilmece Belki de en kolay sevmek, kim bilir?

    😙👍Güzel bir sorgulayıştı, kutlarım Şehnaz Hanım!

    Saygılarımla...

  • 15 yıl önce

    tebrikler zevkle okudum .👍

  • 15 yıl önce

    Ruhumuzu dimdik tutmak yerine Neye sarılmışız öyle delice Boş şeylerle can sıkmak gereğine Nasıl inanmışız dostum, kim bilir?

    😙Küçük şeylerle mutlu olmasını öğrenmek gerekiyor arkadaşım👍👍👍kutlarım