Özlemim Bulutlarda Asılı

Her gün,
Her yaprağını takvimin,
Gel ! diye kopartıyorum.

Haftalar, aylar,
Kutlayamadan başlayıp biten
Bayramlar gelip geçiyor.
Yıl gençleşiyor,
Ben yaşlanıyorum.

Yoksun.
Yoksunum.
Her şeye razı olmuşum da
Sensizliğe dayanamıyorum.

Ne el eleyiz
Ne de kol kola.
Sen olmadan yanımda,
Yaşadığımı anlayamıyorum.

Bağımda üzümdün,
Bahçemde nar.
Gel artık, ey yâr !
Saniyeleri sayamıyorum.

Özlemim bulutlarda asılı,
Her yağmurla ağlıyorum.

14 Aralık 2009 119 şiiri var.
Yorumlar (15)
  • 14 yıl önce

    Nevzat Bey, Şiirkolik ile melankolik sözcüklerinin uyumundan yararlandığınızı düşünüyorm ama benim için bir niteleme olduğu kanısında değilim. Bildiğiniz gibi, Yunanca olan melan=kara, khole=safradır ki birlikte, safra suyunun kararması anlamını içerir. Biz, buna karasevda/lı diyoruz. Tıpta, psikolojik yönüyle değerlendirilen bir tür akıl hastalığı olarak değerlendirilmekle birlikte; halk arasında, yalnızlığı yeğleme ve hüzün durumu olarak bilinir. Yaşam koşullarına karşı dik durma ve ağlamama davranışını benimsediğinizi, yorumlarınızdan biliyorum. Her şiirin her yönüyle gerçek olmadığını da hepimiz biliyoruz. Sitede yayınlanmış şiirlerimin konu-tema-anlatım çeşitliliği dikkat çekmiş olmalıdır ki yayınlamadıklarım daha çok ve çeşitlidir. Alındığımı ve tepki gösterdiğimi düşünmeyeceğinizden eminim. Anlaşmazlığımızın olmadığını da biliyorum. Açıklamamın nedeni, başka okurların yanlış anlayabileceği kuşkumu belirtmektir. Saygım, sevgim ve teşekkürlerimle.

  • şiirkolikte melankolik abidin abi heyy buraya bak genç adam birak yıllar gitsin yahu sen yerinde kal .

    sevgimkere saygimkere

  • 14 yıl önce

    Mestoldum. Öyle bir okumuşum ki... Gayrı ihtiyari.

    Siz iyisiniz Abidin Bey. Çoooookkkk.

    "Yoksun. Yoksunum."

    Teşekkürler bu güzellik adına.

  • 14 yıl önce

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    Ne el eleyiz Ne de kol kola. Sen olmadan yanımda, Yaşadığımı anlayamıyorum.

    Bağımda üzümdün, Bahçemde nar. Gel artık, ey yâr ! Saniyeleri sayamıyorum.

    Özlemim bulutlarda asılı, Her yağmurla ağlıyorum.

    Tebrik ediyor ve kutluyorum akıcı ve sade dizelerin şairini, nicelerine, sevgi ve saygılarımla.

  • 14 yıl önce

    Özlemim bulutlarda asılı, Her yağmurla ağlıyorum.

    Güzel dizelere tebrikler