Şaman Ana

evrenin nefesini nasıl taşıdın ciğerlerinde
her uzvunda bin pare cevher...
ne yazık cok geride kalmış yürüdüğün yol
yetişmek istesem
yurdum el vermez
atam dedem he demez.
bana bir ışık uzatmışsın
gören gözler seçemez...

titriyordun...
ne düştü ne gerçek
yoktaqn varoluyordu
varlık eriyordu göğsünde...
sen derttin senden öte sen,ilaç...
bilendin sezendin hisseden
öğreten,gösteren hep sen!
ne yazık hiç olmamışçasına unutulmuşsun
hatırlamak istesem
yoldan çıkan olurum meczup,deli...
bana zamanın ruhunu üflemişsin
nuraniyim diyenler karanlığa gömülür...

kömüre elmas dedim,elmasa çakıl!
çakıla da can dedim!
can taşıdım,ölü canlar içinde...
yön rüzgara doğru,rüzgarla birlik...
yurt mekansızlıktı...
yurt evren...
yazık ki çok derinlere gömmüşler seni
sen evren olmuşsun
sana ''sen''diyen yok!

26 Haziran 2009 123 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (8)
  • 15 yıl önce

    Salkım salkım tan yelleri,esince Sakallı boz çayır kuşu,ötünce Bedevi atlar sahibini,görüp kişneyince Sakallı uzun yabancı,bağırınca Ak karalı,seçildiği sırada Kalabalık Oğuz'un gelini kızı,süslendiği sırada; Göğsü güzel kaba dağlara,gün değince Bey yiğitler, kahramanlar,birbirine karıştığı sırada....

  • 15 yıl önce

    kömüre elmas dedim,elmasa çakıl! çakıla da can dedim! can taşıdım,ölü canlar içinde... yön rüzgara doğru,rüzgarla birlik... yurt mekansızlıktı... yurt evren... yazık ki çok derinlere gömmüşler seni sen evren olmuşsun sana ''sen''diyen yok!

    yüreğine sağlık canısı

  • 15 yıl önce

    kurgu ve anlatım fevkalade idi..

    serinletici bir anlatımın ikramında meltem esintisinde idi dokunuşlar..

    yazık ki çok derinlere gömmüşler seni sen evren olmuşsun sana ''sen''diyen yok!

    gün yüzüne çıkmalı, altta bırakıp veyahut unutulmamalı..

    tebrik ve başarılar..

  • 15 yıl önce

    evrenin nefesini nasıl taşıdın ciğerlerinde her uzvunda bin pare cevher... ne yazık cok geride kalmış yürüdüğün yol yetişmek istesem yurdum el vermez atam dedem he demez. bana bir ışık uzatmışsın gören gözler seçemez...

    titriyordun... ne düştü ne gerçek yoktaqn varoluyordu varlık eriyordu göğsünde... sen derttin senden öte sen,ilaç... bilendin sezendin hisseden öğreten,gösteren hep sen! ne yazık hiç olmamışçasına unutulmuşsun hatırlamak istesem yoldan çıkan olurum meczup,deli... bana zamanın ruhunu üflemişsin nuraniyim diyenler karanlığa gömülür...

    kömüre elmas dedim,elmasa çakıl! çakıla da can dedim! can taşıdım,ölü canlar içinde... yön rüzgara doğru,rüzgarla birlik... yurt mekansızlıktı... yurt evren... yazık ki çok derinlere gömmüşler seni sen evren olmuşsun sana ''sen''diyen yok!

    tebrik ederim harika olmuş yeni ve değişik bir şiir👍

  • kömüre elmas dedim,elmasa çakıl! çakıla da can dedim! can taşıdım,ölü canlar içinde... yön rüzgara doğru,rüzgarla birlik... yurt mekansızlıktı... yurt evren... yazık ki çok derinlere gömmüşler seni sen evren olmuşsun sana ''sen''diyen yok!

    Tebrik ederim şairi....!

    Saygılarımla..!