Sarı Mektup

En içli ses, uzaklaşan sesidir beklenenin,
Bu son çabasıdır , suda son aksin,
Sessiz, ıslak, kuytudur derinlerin...

Gecelerce boy vermiştir siyah gölgeler,
Yarım kalmış türkülerde rüzgar sevdalar
Bir bir silinir yüzlerden eski baharlar,
Işıkları söner ,uzak evlerin......

Hatıralar nefes alır fısıltılarla,
Binlerce sayfa sis gibi, yorgun, bulanık,
Yeşil otları altına çevirirken sam,
Hangi şarkıyla bir olup sana anlatsam...


Nasıl titremesin , nasıl yanmasın,
Sana yazıyorken , duman ellerim....


Dalmış çivileme uyanmazlığa,
Dua çarkıyla başında dönerim,
İçine açılan her pencerenden,
Dudak büktüğünü görür gibiyim....

22 Ekim 2009 54 şiiri var.
Yorumlar (42)
  • SARI MEKTUP

    "En içli ses,uzaklaşan sesidir beklenenin " !...

    Daha ilk dizesi bile yetti ; Sarı Mektup'un içeriğini açıklamaya. Bu ilk dizeden bin şiir çıkar..Gerisi olmasa bile .. Ama,şiirin tamamı bir başka doyurucu,hatıralar nefes almış sözcüklerin fısıltılarında.. Bunca çok okunması ,şiirin güzelliğinden olsa gerek. Beğeni lle okudum, Kutluyorum Şair sizi ve şiirinizi. Saygılarımla..

  • 14 yıl önce

    Değerli Hemşehrim Şiir Üstadım Ellerim size yazacak tuşları bulmakta zorlanıyor. Tebrikler ve de bu güzel dizeleri yazan yüreğe selamlar, saygılar.

  • 14 yıl önce

    sen benim ateşim ol ben senin suyun, ben seviyorum şehnazı duyun, ister derimi yüzün istersen soyum, deniz olur bulut olur yine gelirim. dağlarda ovalarda aradım durdum. sevginin çiçeği balını sürdüm, kalbimde yeşerdi değişti huyum, karlar yağar, açar güneş yine gelirim.

  • 14 yıl önce

    Ne güzel bir ses 'ışıkları söner, uzak evlerin'

    Ne güzel bir şiirdi okuduğum..

    SelamımKalsın..

  • 14 yıl önce

    Nasıl titremesin , nasıl yanmasın, Sana yazıyorken , duman ellerim....

    Dalmış çivileme uyanmazlığa, Dua çarkıyla başında dönerim, İçine açılan her pencerenden, Dudak büktüğünü görür gibiyim....

    Tek kelimeyle harika yürekten dökülen bu güzel duygular okuyanlara o kadar güzel aktarılmışki yürekten kutlarım.sevgilerimle...