Sen Gittiğin Diyarlardan Geri Dönmedin


Geceler gündüz gündüzler gece oldu

Günler geldi geçti

Sen gittiğin diyarlardan geri dönmedin

Dağlarda çiçekler açtı soldu

Yapraklar yeşil idi soldu

Sen gittiğin diyarlardan geri dönmedin

Bahar geldi geçti yaz bitti kış geldi

Güneşli günler bitti kar yağıyor

Sıcak günler bitti soguk başladı

Sen gittiğin diyarlardan geri dönmedin

Çocuklar doğup büyüdüler

Büyüklerimizin çoğu bu dünyadan göçtüler

Sen gittiğin diyarlardan geri dönmedin

Kalem yazdı kağıt tükendi

Hasretimi hikayeler şiirler yazdı

Sen gittiğin diyarlarda geri dönmedin

Genç idim yıllar geldi geçti

Beklemekten bittim tükendim

Elden ayaktan düştüm artık

Sen gittiğin diyarlardan geri dönmedin



30 Mayıs 2021 726 şiiri var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 2 yıl önce

    Eser ekleme kuralları:Gönderilen eser ahlak ve kamu düzenine kurallarına uygun olmalı, herhangi bir şekilde belli bir siyasi görüşü aktarmamalıdır. Eserlerinizin başlıkları ve metninizin tamamı büyük harfle yazılmamalıdır. Her kelimenin başını büyük harfle başlatınız. Eserlerinizin altına adınızı ve soyadınız yazmaya gerek yoktur, adınız sistem tarafından otomatik gösterilmektedir. Eserinizi eklemeden önce imla hatası yapmamak için gözden geçirmeyi unutmayınız. Eserinizi tamamladıktan sonra vurgu yapmak istediğiniz alanları imleçle kelime kelime seçerek açılan kutuda kalın, italik(eğik), altı çizili ve alıntı seçeneklerini kullanabilirsiniz. Eserin tamamında alıntılı, kalın ya da italik şekilde eklenmesi okunmayı zorlaştırdığı için bu kullanımdan kaçının. Türkçe dışında eser eklediğinizde mutlaka üst kısımda eserin Türkçesini eklemeyi unutmayınız. Eserlerinizin başlığında !*., gibi noktalama işaretleri kullanmayınız. Eserinizde başka şairlerden /yazarlardan alıntı yaptığınızda lütfen belirtiniz. Satırları "/” “---“ “…” işaretlerini kullanarak ayırmak yerine, her satırın sonunda "enter" tuşunu kullanarak bir sonraki satıra geçiniz. Eserlerinizi sadece ilgili bölüme ekleyiniz. Eser başına veya sonuna sitemizle ilgisi olmayan linkler eklemeyiniz.

    Edebiyatla Yönetim

  • 2 yıl önce

    Hüseyin bey içerik ekleme kurallarını okuyup uygulayalım lütfen