Sonra Sen Geldin

Sessizdi gece, herkes gitmişti.
Yalnızlığıma eşlik eden sigaram aydınlatıyordu geceyi, göz gözü görmüyordu.
Kimse yoktu, sessizdi gece, Hayallerim eşlik ediyordu sessizliğime, Her şey bitmişti, kaybolmuştum ayrılıkların arasında, Yorulmuştum,kendimi aramaya gücüm yoktu.

İçimde deli düşünceler, içimde kopan fırtınalar daha çok vuruyordu kalp kıyılarıma, her darbe daha çok acıtıyor, her darbe daha çok öldürüyordu.

Korkmuyordum ilk kez ölmekten, kimsesizdim, ne yokluğuma ağlayanım olurdu ardım sıra, nede kıyıya hoyratça vuran dalgalar arasında kaybolsam arayanım olurdu.

Ağladım.. Kimse duymadı, gözyaşımdan süzülen yaşlar ıslatırken yanaklarımı, silenim olmadı.

Bitmişti her şey, benim gibi bitmişti..

Sonra sen geldin, karanlığın ardından doğan güneş gibi aydınlattın dünyamı, yalnızlığıma yalnızlığın ile eşlik ettin, benimle ben oldun, yüreğime aşk hayatıma huzur oldun.

Sonra sen geldin, tam tükenmişliğimin arasında kaybolmuşken beni kendime getirdin, her şey oldun, kaybettiklerimi unutturan, acımı dindiren, kalp kırıklıklarıma merhem oldun.

Hiçbir şeye sahip değilken, her şeye seninle sahip oldum, geçmişi sildin, geleceği avuçlarınla yüreğime inşa ettin.

Üzülmedim hiçbir gidene senden sonra, iyi ki gitmişler, iyi ki yoklar dedim..

Sonra seni seçtim, yüreğime eş olarak, ömrüme ömür olarak, sevdama sevda olarak, Allahın bana bir ikramı, Allahın bana bir lütfu olarak seni sevdim..

Senden sonrasını hiç istemedim, herkes yerine geçmek istesede, yerine kimseyi koyamadım.

Sonra seni sevdim, ilk sever gibi son sevdim..
Acınla, derdinle, hüznün ile, nazın ile sevdim..

09 Aralık 2017 72 şiiri var.
Yorumlar