Vuslat

Vecd ile uzanırken
İpek göğsüne;
Soluğun,
Gül kokusu estirir.

Kan yürüdükçe kılcal damarlarına;
Kızarır yanakların,
Dudakların ateş kesilir.

Sayısız tomurcuk açarken,
Mevsimsiz;
Yanık bir keman gibi
İnler sesimiz.

Say ki
Dört duvar arasında
Tutsaktır bedenimiz.

Kimsenin duymadığı
Bir çığlıktır sessizliğimiz !..

04 Ocak 2010 119 şiiri var.
Yorumlar (19)
  • 14 yıl önce

    Sessiz çoğunluğun sesi olmuşsunuz sevgili abim...Tebriklerimle....😙👍ud83cudfbb

  • Benim kişisel olarak şiirlerde en çok sevdiğim, aradığım yön, anlaşılır ve öz bir dilde yazılı olmasıdır. Örneğin yüz yıllar önce Yunus Emre' nin yazdığı; "İlim ilim bilmektir İlim kendin bilmektir Sen kendini bilmezsin Ya nice okumaktır" dizeleri günümüzde bile hala anlaşılır ve ak pak ise, bundaki en büyük etken bu açık anlatım, abartıya kaçmayıp, karmaşık olmayıp ve günümüzde, gündelik yaşamda kullandığımız kirli sözcüklerden uzak olmasıdır. Bu şiiri de bu sebeple ayrıca çok beğendiğimi belirtmek isterim.

    "Sayısız tomurcuk açarken, Mevsimsiz; Yanık bir keman gibi İnler sesimiz."

    Tebriklerimle hocam.

    Sevgiler...

  • 14 yıl önce

    çok e5kileyici bir şiirdi..

    tebrikler,sevgiler.

  • 14 yıl önce

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    Sayısız tomurcuk açarken, Mevsimsiz; Yanık bir keman gibi İnler sesimiz.

    Say ki Dört duvar arasında Tutsaktır bedenimiz.

    Kimsenin duymadığı Bir çığlıktır sessizliğimiz !..

    çok mükemmel dizelerdi üstadım inci, inci dizilmiş mısralar gerçekten inciliği hak eden dizilirdi, emeğinizi kutluyorum, saygılarımla.

  • 14 yıl önce

    ud83cudfbb gayet güzel ve başarılı bir serbest şiir okudum, tüm içtenliğimle kutlarım efendim, teşekkürler, saygımla, selamlar...