Yüreğin / Yüreğimdir

En delikanlısından en harbi sevmek bu
En katıksızından en billur vallahi
Sevdim seni canımdan bir can gibi
Hani bir gün görmesem eğer ooff...be
Bil delilenirim ecelim olursun inan ki
Hele de unutmak hiç uğramasın bana
Yemin olsun gücüm kalmadı artık
Ne kaybetmelere ne ihanetlere
Aklım/ fikrim nefesinde muhacir
O Firari ruhum gözlerinde mahpus
Ve benim yüreğim sevgili
Senin yüreğinde mülteci
Öyle uzun uzadıya yollardan
Fırtınalı yolculuklardan geldim
Sırıl sıklam bir bedenle
Özlemin kokan bu tenle
Nihayetinde hasretini tükettim
Şimdi sendeyim dizlerinin dibinde
Ve yüreğin yüreğimde...
Haydi, durma yar ağırla misafirini
Avuçlarında yeşim misali sakla beni
Sakın bir daha salma ki gideyim.

11 Şubat 2011 96 şiiri var.
Yorumlar (18)
  • 13 yıl önce

    Fırtınalı yolculuklardan geldim Sırıl sıklam bir bedenle Özlemin kokan bu tenle Nihayetinde hasretini tükettim Şimdi sendeyim dizlerinin dibinde Ve yüreğin yüreğimde... Haydi, durma yar ağırla misafirini Avuçlarında yeşim misali sakla beni Sakın bir daha salma ki gideyim.

    emeğinize sağlık güzel bir çalışma güzel dizeler kutlarım bu güzel çalışmanızı saygımla

  • 13 yıl önce

    "durma yar ağırla misafirini Avuçlarında yeşim misali sakla beni Sakın bir daha salma ki gideyim. "

    Şiirdi yürek sesi tebrikler selamlıyorum daim ol 😙👍👍👍

  • 13 yıl önce

    Değerli şair bu şiirinde tevafuku öne almış.yani olmayan durum gibi anlatım ve kavramları olabilir olanın, yada olmaz gibi olanın olabileceğini; çalışması içinde dokumuştur.

    Söz gelimi mülteci, muhacir gibi sevi çalışmalarının durmayan sosyal ve toplumsal betimlemelerin tanımını başarılı bir şekild işlemiş.

    Mutlulukla...

  • 13 yıl önce

    yorumlara bakıyorum. Dikkatimi çekti. Neden hanım şairler azınlıkta erkek şairler çoğunlukta diye düşünmeye başladım. Oysa erkek şairlerin yanında hanım yazarlarında çoğunlukta olması gerekirken hele hele yer yüzünde ki hanımların içinde buludukları zor yaşama yazma söyleme zorluklarına sabırla katlandıklarını gördüğümde üzülüyorum. Konuyla alakalı mı bilmem. Geçen akşam şiddet gören hanımların mor peçeteler takarak korkularını dile getirmelerinden yalnız kaldıklarını ve desteklenmediklerini gördüm. Durum bu nokta da gerçekten vahim. İsterdim ki şu güzelim şiirinizde hanım yazarların yorumda çoğunlukta olmasıydı. Ama galiba karakola giden kocasından şiddet gören hanım tekrar evine gönderilecektir ve ya ölümüne neden olunacaktır ya da sakat kalmasına. Demem o ki hanımlar her alanda birbirlerine destek olmalıdırlar. Ve o zaman göreceklerdir ki yalnız değillerdir ve yaşamın zorlukları getirdikleri götürdükleri her alanda paylaştıkça daha da kolaylaşacaktır. Yüreklisiniz....

  • 13 yıl önce

    bu güzel sevgi sözlerinden sonra bırakırsa ayıp eder bence canım harika dizeler tebrikler güzel yüreğine