Hakkında
Şiire tapan bu adam bir gün yedi tepeli bir şehre gitti,kendini orada buldu...bir gün o şehirden ayrıldı,ama gittiği yere kendini(dertlerini) götürmedi...Yıllar sonra Batı'ya açıldı. Amsterdam'a ayak bastı, avuç içi kadar bu şehirde dilenmeye kalktı herkes onu tanıdı,sadece Van Gogh ile dost oldu. Amsterdam'a verdiği not 8'di. Yolu Brüksel'e düştü,kraliyet sarayları onu cezbetmedi,4'ü bu şehre çok gördü...Lüksemburg mola aldığı ama not vermediği şehir olarak kaldı anılarında..Kendini Paris'te buldu,aman Tanrım diye haykırdı Notre Dame'da..Eyfel' e çıkmayı düşündü,ancak Napolyon'un mezarına kadar uzanabildi..Şanzelize'de Alain Delon'a en pahalı birayı ısmarladı..V.Hugo'yu aradı,Balzac'la Opera Meydanı'nda kendisini beklediklerini öğrendi,G.Flaubert'i de yanına alarak roman okumalarına yetişebildi. Akşam Lido'ya sürüklediler onu; ama o Sen nehrinde şiir okuyarak kaybolmayı tercih etti,.Paris'e 10 vermesine fırsat kalmadan İngiltere'ye sürüldü. H.Park'ta Marylou'yu buldu (bulduğunu sandı),Shakespeare'in üstü otlarla örtülü evinde Stratford'da, Glasgov'da,Edinburg'da,York'ta viski fıçıları taşıdı..Üstünde güneş batmayan ülke dedikleri İngiltere'ye notu sadece 9 oldu..Kendini bulduğu şehre İstanbul'a döndü. Beşiktaş'ta behçet necatigil'le rakı içti,balık yedi, nefi'nin boğazlanarak atıldığı yerde onun ruhuna dua etti, Nedim'le Göksu'da çifte kürekli kayıklara bindi, şarkılar ve gazeller söyledi. Beyazıt Meydanı'nda nutuk attı, Edebiyat Fakültesi'nden şiirin ne olduğunu öğrenemeden - herkes gibi - mezun oldu. Aç susuz yattı ama parasını Sahaflar'da bıraktı. Emirgan'da sevdalandı, Bebek'te ağladı ; ama İstanbul'una 10 üzerinden 11 verdi,şimdi Boğaz'da balık avlıyor...

güneyli
toroslardaki makilere inat uzun boylu
gönlü akdeniz kadar engin
boğaz sevdalısıdır
mürekkebi istanbulda yaladı
sormayın her şey yüreğinde tuz
deniz insanlarını dost bilir
öyküler peşinde koşar
şiir yumurtlar
şiir annesidir bacısıdır sevgilisidir
şiir marylousudur
marylou tanrıçasıdır
akşamları denizi yastık yapar
ayaklarını dalgalar yalar
gidemediği yıllar olur ölür
kendi külünden doğar
esin perisini bekler
ilk dizesi tanrı vergisidir der
rüyasında bile şiir işler
(marylou, amerikan şarkılarından)
Şiir Hakkında
şiir, kendi ırmağında akan nehir...