Hakkında
1962 Yılında Sivas Merkeze bağlı Ulaş ilçesi Eskikarahisar Köyü'nde doğdu. İlkokulu köyünde, ortaokul ve liseyi Sivas Atatürk Lisesi'nde okudu.1990 yılında Sivas Milli Eğitim Müdürlüğü'nde memuriyete başladı. Halen Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü'nde çalışmaktadır. İlk şiirlerini ortaokul yıllarında yazmaya başlayan Âlim'in altıyüz'ün üzerinde değişik konularda şiirleri olup, yazdığı şiirlerin bir kısmı yerel gazete ve dergilerinde yayınlandı.
İlk basılı eseri 2006 yılında yayımlanan ÂLİM'in 'Bergüzar' İsminde şiir kitabı bulunmakta. 2009 yılında Elli sekiz Sivaslı şairin bir araya gelmesine öncülük ederek; kitabın tüm gelirini İşitme Engelliler Derneğine bağışlanmak üzere "Sivaslı Şairler Antolojisi Güldeste" kitabını,2010 yılında 'Bir Bulut Bin Damla' Antoloji kitabını,2011 yılında yüz şairin katılımını sağlayarak yayın kurulunda bulunan arkadaşları ile birlikte 'Şairler Seçkisi' Antoloji kitabını ve 2012 yılında İbrahim Geneş Görme Engelliler Spor Kulübü yararına 67 şairin katılımını sağlayarak'Gönülden Gözlere Dökülen Işık BERCESTE'antoloji kitabını hazırladı. Doç. Dr. Doğan KAYA Hoca'nın hazırladığı 5 Ciltlik 'Sivas Halk Şairleri' kitabında yer aldı. Sesli şiir, video ve slâyt çalışmaları da yapan şairin 'Olmazsa Olmasın, Kardelen ve Gülizar' isimli şiirleri ünlü bestekâr Yılmaz TATLISES tarafından bestelendi.2009 yılı eylül ayında kurulan kısa adı 'SİYŞAD' olan "Sivas Yazarlar ve Şairler Derneği'nin kurucularından olup, başkan yardımcılığı görevini yürütmektedir.
Şiir Hakkında
Şiirin belli bir tarifi olmamakla birlikte her şair kendine göre tanımlar.
Şiir bence bir insanın yaşadıgı toplumun hayat tarzı yaşam biçimi olarak algılayabiliriz.