Hakkında
1955 yılında Edirne'de doğdum.Babamı küçük yaşta kaybettiğim için kendisini görme şansım olmadı.İlk, orta ve lise tahsiliminden sonra, 1979 yılında, üniversitelerdeki öğrenci olaylarından dolayı,eğitimimi yarım bırakarak, aynı yıl içinde askere gittim.Denizci ve gemide olmam nedeniyle, yurdumuzun birçok ilini ve bazı ülkeleri görme şansım oldu.1981 yılında, askerlik görevimi bitirerek, aynı yıl içerisinde evlendim.Bu evlilikten 27 yaşında bir oğlum var. Kulüp, vakıf, dernek faaliyetlerim yanısıra 1999 yılında, özel bir şirketten emekli oldum.Aynı şirkette 10 yıl daha görevde bulundum.Geçirdiğim bir kaza neticesinde, iş hayatına nokta koymak mecburiyetinde kaldım.Halen İstanbul'da yaşamakta, spor, edebiyat ve şiirle uğraşmaktayım.1975 yılından 2001 yılına kadar olan şiirlerimi Darağacında Sevdamız isimli bir şiir kitabında topladım.Kitabım haricinde, 200'den fazla şiirim çeşitli gazete ve dergilerde yayınlanmıştır.Şiirde ana temalarım hüzün, sevda ve lirik ağırlıklıdır. İkinci şiir kitabım; GÖNLÜM SEVDANA REHİN 14 Şubat 2010 tarihin de çıkmış olup Türkiye geneli olarak beğenilerinize sunulmuştur. Vakıf ve dernek faaliyetlerim yanında; Dünya Şairler Birliği(World Poets Union) Türk Şairler Birliği, Marmara Bölgesi Şair ve Yazarlar gurubu gibi bağlı olduğum guruplara üyeliğim mevcuttur.
Şiir Hakkında
Duygu düşünce ve ruh halini anlatabilme ve hissettirme köprüsüdür.