Hakkında
1982 yılında Mersin'in Tarsus İlçesinde doğdu.
Aslen Selanik Göçmeni bir baba, Girit kökenli Rum asıllı bir Annenin tek kızlarıdır...

Şuan İstanbul'da oturmaktadır...
İlk ve orta öğretimini Tarsus Kasım Ekenler ilköğretim okulun'da, lise öğretimini Tarsus Anadolu Kız Meslek Lisesin'de ve Üniversite hayatına Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesinde Okul Öncesi Eğitimi alarak devam etti..
Şiir yazmaya Orta okul yıllarında başladı, Birçok dergi ve yerel gazetede makalale ve şiirleri yayınlandı, şuan halen Tarsus Halk gazetesinde yazmakta ve genel yayın yönetmenliğini yapmaktadır...

yazarın Söz Yaşlarım isimli ilk kitabı bütün seçkin kitapçılarda ve net satış noktalarında bulunmaktadır, ikinci kitabı olan Kalinihta Girit ( iyi geceler Girit) adlı eseri de kısa bir süre sonra raflarda yerini alacaktır...

Çocukları ve insanları ön yargısız bir şekilde seven, dil, din, ırk ve mezhep ayrımı yapmayan, güler yüzlü, herkesle dost olabilen, çocuk ruhunu kaybetmemiş içinde bir tutam delilik bulunan bir kişiliğe sahiptir. Mavi aşığı bir insandır, renklerin insanlar üzerinde yaptığı etkiye inanan bir kişidir... Hayatının büyük bir bölümünü Ankara'nın arka sokaklarında, insanların varoşlar olarak adlandırdığı hayatın acı gerçeklerinin en derinden yaşanıldığı yerlerde geçmiştir, hayat okulu olarakda tabir edilen eğitimi, her ne kadar ailesi karşı gelse de hayatın gerçekleriyle yüzleşerek burada almıştır... Her zaman ezenin değil, ezilenin yanında olmuş bir kişidir...

Hayata dair yazı ve şiirlerinde daha çok yaşadıklarına dair karakterler ve olaylar söz konusudur. Bazen en basit bir kelimenin bile birçok anlamı kapsadığını göstermek için, yazılarında çağrıştırmaları, kuvvetli betimlemeleri ve imgeleri serbest ölçü etrafında kaleme almaktadır....
Şiir Hakkında
Henüz belirtmemiş