Hakkında
Rojin Aktaş,15 Ağustos Şırnak’ın İdil ilçesine bağlı bir köyünde dünyaya geldi. İlkokul ve ortaokulu köyünde tamamladı. Liseyi ise açıköğretimden bitirdi. Ardından kazandığı İstanbul Üniversitesi Felsefe Bölümü'nü açıköğretimden bir dönem okuduktan sonra bazı nedenlerden dolayı ara vermek zorunda kaldı.
Edebiyata ortaokul yıllarından itibaren ilgi duydu. Zamanın çoğunu kitap okuyarak ve yazarak geçirmektedir. Öğrencilik günlerinde yazmaya başladığı şiirlerini “UMUDUN GÜLÜŞÜ”
romanı Dedemin Serüveni eseriyle EHLİ KELAM1”, ”EHLİ KELAM-2”, ”UMUTTAN KÖPRÜLER”, “ÖLÜ UMUTLAR” ve ”HAYATIMIZ EDEBİYAT” adlı antoloji kitaplarda yer aldı.
Ödülleri
Yılın en başarılı yazar şairi "(Altın Melek Ödülü)
Yılın En Başarılı Yazarı (Yılın Star Ödülü)
Yılın En İyi Kadın Yazarı(Sun Awards Ödülü)
Yılın En İyi Çıkış Yapan genç Yazarı (Altın Yıldız Ödülü)
Yılın En İyi Umut Vadeden Kadın Yazarı (Gümüş Kariyer Ödülü)
Dedemin Serüveni seçilen En iyi Roman ödülü (Şanlıurfa Siverek belediyesi)
Şiir Hakkında
Şiir kalbi mısralara dökmektir.Şiir yürekleri hoplatandır.Şiir aşktır.Şiir tutkudur.Şiir her şey...
Favori Sözü
Sen kadınsın ne yapabilirsin dediler;
Güçlüyüm izleyin ve görün dedim,
Başımı dik kaldırarak.