Hakkında
YAZAR HAKKINDA

RUKİYE GÜL BAKIRHAN; Kağızman doğumlu olup, yirmi yaşına kadar Van'da ikamet etmiş, daha sonra İzmir'e yerleşmiştir. 1997'nin sonlarında şiir yazmaya başlamıştır. İlk yazdığı şiir 'SECDE ET' adlı şiirdir. Şiirleri ilk defa, 1999'da bir gazete tarafından hazırlanan şiir antolojisinde yer almıştır. İlk yayınlanan 'SEN BENİM GÜLÜMSÜN' adlı şiir kitabı kısa bir süre içinde tükenmiştir. 'BEN SEVMEYİ SEVİYORUM' adlı şiir antolojisini yayınlamıştır. Aynı zamanda deneme, şiir, hikâye, roman, öykü ve aforizma yazmaktadır. Yazarın birçok kitabı pek yakında yayınlanacaktır.
Bu kitaplardan bazıları şunlardır:
*Hayallerimiz ve Gerçekler, Kalbimde Açılan Yara, Aşkın Ötesi, Oya ve El İşi, Tarihsiz Şiirler, Sevgin Sevgilerden Kutsal, Sevdanla Yücelir Hakirler, aşkın yolu
*Kalbimin Yarısı, Huzur, Yolcu, Modern Şehrin Tutsak Çocukları, Mutluluk, Her Sabah Aşkla Uyanıyorum, Onu Seviyorum Vazgeçemem Asla - (Roman) *Cefa (öykü)
*Salâvat'ı Şerifelerin Fazileti - (Hadis Kitabı)
*Cennete Yapılan Yolculuk - (Deneme) *Kedim Papatya - (Çocuklar İçin Hikâyeler)
Bu kitaplar pek yakında yayınlanıp hizmete sunulacaktır.
Şiirlerinin olduğu, şiir antolojileri:
-Sizin Eserleriniz Şiir Antolojisi
-Büyük Şairler Şiir Antolojisi

Yayınlanmış Eserleri:
*Sen Benim Gülümsün-[şiir ve aforizma]
Hüzün-(şiir ve aforizma}
Issız Yolların Çilekeş Yolcusu - (Şiir ve aforizma)
*Ben Sevmeyi Seviyorum- (Şiir Antolojisi)
*Sitem - (Roman)
*Hüsran - (Öykü)
*merhaba aşk- (Aforizma ve şiir]
Şiir Hakkında
şiir nefes gibidir, şiirsiz bir hayat, nefessiz yaşamak gibidir(rgb)