18 Mart Şehitler Günü

Herkes ahkâm kesmeye başlayacak 18 Mart şehitler gününde. Başta, şehitlere kelle diyen ve onu destekleyen zihniyet olmak üzere, herkes...

Halkın büyük bir çoğunluğunun, haftalarca tepki göstermesine rağmen, bu konuda en fazla canı yanan ve en çok zararı gören Türk Silahlı Kuvvetlerinin ısrarla ve şiddetle karşı olduğunu belirtmesine rağmen, 'ülkeyi ikiye böler, milli duygularımızı yaralar' denilmesine rağmen, duyarlı davranmayıp, bedelli askerlik yasasını çıkartan ve onlara menfaat uğruna destek veren yandaşlar bu gün rahat uyuyabilecekler mi dersiniz?

Şehit anaları başta olmak üzere, bütün şehit yakınlarına bu gün bir yığın laflar söylenecek ve bir dizi vaatlerde bulunulacak ve bir kısmı da yerine getirilecek. Makarnayı, pirinci, kömürü alarak sustukları gibi susacaklar mı acaba? Yoksa onurlu olup, şehidine sahip çıkıp, bu göz boyayan makyajcılara ve menfaat sağlayarak duygu satın alan bu insancıkların karşısında dik durup, onlara; kendilerine ve şehitlerine yakışır bir davranışı gösterebilecekler mi?

Askeri etkisizleştirmek uğruna her şeyi yapanların, davul zurna eşliğinde al bayraklarla askere uğurlanmak yerine, parayı basarak askerlik yapmayı onaylayanların, bu da yetmiyormuş gibi daha da ileri giderek vicdani ret saçmalıklarıyla boy gösterenlerin, şehitler günü nedeniyle yapacakları konuşmaları; yarın, 18 Mart günü göreceğiz...

17 Mart 2012

17 Mart 2012 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar