2 Ruh 1 Beden /+18

Kimsin sen ?

- Hayırdır yine mi? sorgu,sual

Sen Kimsin?

-Biraz ılım'lı olsan diyorum,

Kimsin ? Laaann sen.

Senin neyin var dostum, kibarlıktan anladığın bu mu?

-Birdaha soruyorum pislik herif, sana tarif edilemez acıyı yaşatırım. Sen bilirsin tadını.
-Sen Kimsin ?

Şimdi iki yabancı gibi konuşmak yakışıyor mu sana. Sende çok iyi biliyorsun ki, acıyı hissedenler yaratılmış kutsal bir varlıktır. Sen kendine haline bir bak, hiçbir duygusu olmayan, şükür ve özür gibi erdemlerden çok uzak zavallı bir vesvesesin piç kurusu.

- Kafan güzelmi oğlum senin.

Hayır.Kafam matizken daha kibar,daha naif oluyorum bilirsin. Bakıyorum sende yumuşadın sanki biraz. Ahahahaha

- ııııııı, yooo,
-sen benim dengemi bozuyorsun sadece.

Varlığını sürdürmene ben izin veriyorum biliyorsun, aklında bulunsun.

- ben sadece okuyanlar adına soruyorum sana sen kimsin ?

Ben hayat-ı hayal kırıklıklarıyla dolu koskoca bir hiç'im. Sen ise bağlılık yemini ettiğin şeytan için savaşan bir piç'sin.

- Ayıp oluyor ama, ne oldu kibar adama.

Gerçekler kaba sabaysa adam mı diyim madama.

- tamam,peki sıçtığımın götü, o zaman neden senelerdir beni tutuyorsun yanında.

Herkes doğarken tarafsız doğar, kimi iyiliği besler,kimi kötülüğü. Ben ise seni sadece kötülerin gizli ve de kirli yüzlerini görmek,kötüleri, iyilerden ayırt edebilmek, iyilere nasıl oyun oynadığınızı öğrenmek için tuttum.

- Yani beni kullandın.

Aslında saygı duyuyorum sana, çok şey öğrettin bana. Yalnızlığımı paylaştın zaman zaman.

- ahahahah saygı duydun demek

Sana bakınca tanrıya şükrediyorum. :)

- Sen tam bir yavşaksın oğlum. Peki inanırmısın Tanrıya.

İnanırım. Şartsız.

-Neden?

Birgün dünyalılar ölümsüzlüğü bulsalar, tanrı'nın olmadığını kanıtlasalar. Ben yine ona inanmaya devam ederdim. Çünkü o benim huzur bulduğum, tutunduğum tek nur. Gücümü ondan alıyorum.

-Bugünlük yeter dostum kapat şu lanet çeneni seni dinlemeye tahammül edemiyorum,yatalım artık sonra devam ederiz.

S*ktir git.

31 Ekim 2020 1-2 dakika 10 denemesi var.
Yorumlar