A Takımı B Takımı Yumuşak G Takımı

Seçim havasına girdik ya, girdik mi? Girdik be! Bir de girdiğimiz yerden çıkabilsek çok iyi olacak... Bütün partilerin başkanları A Takımlarını yanına alarak seçim stratejileri oluşturmaya çalışacaklar... Partilerin A Takımlarında haliyle üst düzey yöneticiler, Genel Başkan Yardımcıları, grup başkanları, milletvekilleri, bakanlar bulunuyor...





A Takımı varsa, bunların B Takımları da olmalı mutlaka... Anladık A Alfabenin ilk harfi diye A'ya kıyak geçiyorsunuz da bu sefer de B'de küser diyeyim size... Olur ya, olmaz demeyin, A Takımının bir sürü elemanı yorulur ya da hastalanırsa yerine B Takımından fazlaca aday da çıkartılmalıdır...





Takım var, takım var, takımdan takıma da fark var. Ekmek partisinin A Takımı biraz güçlüdür de Pideli Partinin A Takımı biraz daha zayıftır. O zaman Pideli Partinin A Takımını biraz güçlendirmesi gerekecektir... Çapsız adamlar ile bu iş kesinlikle olmaz... Partilerin A Takımında ki insanların çok sağlam ve basiretli adamlar olması gerekir... Langır lungur ortalıkta dolaşan ve saçma sapan konuşan insanların A Takımında da olsa kendilerini hizaya çekmeleri lazımdır...





Ayrıca A Takımında olan insanların genellikle tamamına yakını da takım elbise giymektedirler... Bu takım elbiselerin pahalı takım elbiseler oldukları aşikardır... Zaman zaman A Takımı ve B Takımı ile karma kadrolarda yapılabilmektedir... Bir de bundan gayrı Yumuşak G Takımı vardır ki o takımdakilerin gerçekten yumuşak mı yoksa sert vatandaşlar mı oldukları henüz açıklığa kavuşturulamamıştır... Yumuşak G Takımındakilere fazla bulaşmamak hepimizin menfaatine olacaktır. ''Kahrol düşman al sana bomba.'' sloganını benimseyen bu Yumuşak G Takımındakiler, bazen öyle sertleşmektedirler ki o zaman yumuşatıcı bile kullanılsa yumuşamamaktadırlar...





A Takımı var, B Takımı var, bir de Yumuşak G takımım var dedik de demesine, diğer harfler hem alınır hem de küser bu duruma billahi... Bu yirmi dokuz harften bir kaçını daha takım olmaları için oyuna soksak nasıl olur acaba? Y Takımı olsa mesela ya da J Takımı da olur mu olur... Bakın görün isyan edecek öbür harfler ''Nedir bu A'dan çektiğimiz hep bunun takımları var bizim takımlarımız hiç olmayacak mı?'' diye...

26 Nisan 2018 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Yorumlar