Açık Sözlü Olmak Serbest

"Yazım yanlışı" sözcüklerin yazımında yapılan yanlış demektir. Peki ya duyguların yazımındaki yanlış ?

Seni seviyorum kendine iyi bak oluverir. Seni umursamıyorum da uyuyakaldım olur. Bu yanlışlara bir dur demeli değil mi ? Bir sözlük falan mı çıkartsak insanlık adına ?

İsmi de " Açık sözlü olmak serbest" olsa mesela.

Biz insanlar bazen kendimizi ifade etmede iyi olamayabiliyoruz yalan yok. Fakat bazen kendimizi ifade etmek istemiyoruz. Onun yerine küçük "tatlı" yalanlar iş görüyor bizim için.

Yok kalp kırmak istemediğim için aklımdakileri söylemiyorum , yok o zaman kimse birbiriyle anlaşamaz. Siz buna anlaşmak mı diyorsunuz arkadaşlar ?

Gerçek olmayan duygularla , gerçek olmayan sözlerle birbirinizi avutmak mı sizin için anlaşmak ?

Öyleyse beni yok sayın.

 Sadece bu da değil sevdiğimizi söylemek ne zamandır bu kadar zor oldu ?  Karşımdaki insan şımarır falan diyorsanız insan sevdiğini şımartmalı bana kalırsa. 

Dobra insanlar toplumda sevilmez çok fazla. Çünkü bizler bir şeylerin açıkça suratımıza vurulmasından pek hoşnut olmuyoruz. Her şeyi tüm yalınlığıyla görmek korkutucu geliyor. Çünkü alışmışız abartılı süslere.

Lütfen açık sözlülükle patavatsızlığı karıştırmayın. Her şeyin aşırısı zarardır bildiğiniz üzere.

Eeee dolayısıyla "Açık sözlü olmak serbest " sözlüğümüzün de elbet sayfa sayısı tükenecek. Sınırlarıyla güzel insan.

Açık sözlü olacağız olmasına da ne kadar açık ?

Bu soruyu olay ve durumlar karşısında kendi terazilerinizde tartmanızı rica ediyorum.

Basit olan her şey daha az yorar. Daha az enerji harcarız. Belki de çıkartacağımız bu sözlükle daha kolay barışır sevgililer , daha çabuk barışır küsler.

Sonuçta zamanımız çalınmasına izin veremeyeceğimiz kadar değerli olmalı bizim için değil mi ? 

Sizlere basit bir soru sorayım. Önünüzde çok kolay açılabilen bir kapı düşünün , dokunsanız  açılacak. Siz gidip de bu kapının üstünden atlamazsınız değil mi ?

İşte duygularımızın kapısını da iteleyerek açabiliyorken neden üstünden atlayalım ?

Sözün kısası lütfen duygularınızı ifade ederken korkmayın tabi dozu kaçırmamak şartıyla.

"Açık sözlü olmak serbest" sözlüğü ÖNSÖZ


28 Kasım 2023 2-3 dakika 35 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar