Acıları Öldürsem Kaç Yıl Yerim?

Çok uzun savaş yaşadı kentim... Her şeyi yeni onarmaya başlamıştım ki; sen geldin yıkık dökük kentime... Çiçek bahçesine çevireyim derken; kalan yıkıntılara basma.
Yeni barışmıştım uykumla oysa, yine bombalanıyor aşağılık kabusların ucuz figuranları tarafından!
Bütün şarkılar hüzün makamında çalıyor, gözlerimden kan damlıyor ağlıyor kulaklarıma...
Kulaklarımda saklıyorum"seni seviyorum" sözcüklerini... Kaç gecemiz kaldı sanıyorsun sonbahar artığı tenimizde... Kaç mevsim esecek bu efil, efil rüzgar fırtınalar bahçe kapısında bekliyorken?
Hangi acıyı öldürsem kaç yıl yerim hayattan; ya da,hangi acı öldürür beni yaşamadan?
Adın geçiyor yüreğimin dar boğazlarından! Sevdana düştüm sana çıkmıyor sahillerim.
Yokluğuna giydiriyorum umutlarımı çokluğundan... Paramparça halatlarım; demir atamıyorum varlığına, rotasız gemiyim derin sularda nereye gideceğini bilmeyen.
Şimdi; "seni seviyorumlara"saklıyorum cesaretimin çılgınlığını... Oysa beynime kazıdım yüreğime "merhaba dediğin geceyi... Çekme benden seni buradayım uzağında kilometre taşlarının karalığı var aramızda. Kaç kere uğurladım hayallerimi sana otobüs peronlarında, kaç kişi deli diye baktı yüzüme, kaç kez boynumu bükük döndüm gelmeyişlerine!
Korkma buradayım çalmam yüreğinin zilini, ama sende hapsetme sensizliği sevdamın yüreğine, yaralama beni sözlerinle zaten acıyor sen yanım; acıyan yanıma söz basma sevdiğim! Biliyorsun bir daha gelinmiyor ki dünyaya. Seni senden, seni benden mahrum etme, karakışta bırakma beni.
Bilmiyorsun; aşağılık karabasanların ucuz figuranları sen adında düşlerimi yağmalıyorlar, haramiler misali.
Kentimin duvarlarına çarpıyor senli bakışlarım, kan revan kalıyorum... Oysa, Akdenizin derin sularına atmıştım acılarımı gelirken sana. Susma bana ne olur! Ben susmalar kentinde susmalara konuştum, sözüm yok haksızım sana ama, anlatamıyorum bu senden geçmeyen incir çekirdeği doldurmayan aklıma... Mıhlıyorum sesimi içimin duvarlarına.
Her gece sensizliğimle ölüme değiyor elim, nefesim direniyor hayalin gelince yoksul serime...
Közde kızarmış yüreğim yanık kokuyor sevdam.
Gelme artık istemiyorsan ısrarın anlamı yok!
Bir geçilmezlik var yüreğine, kapalı bütün yollar...
OYSA NE ÇOK SEVMİŞİM SENİ BİLMİYORSUN!

23 Eylül 2008 2-3 dakika 28 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Közde kızarmış yüreğim yanık kokuyor sevdam. Gelme artık istemiyorsan ısrarın anlamı yok! Bir geçilmezlik var yüreğine, kapalı bütün yollar... OYSA NE ÇOK SEVMİŞİM SENİ BİLMİYORSUN

    bu kadar şiirden,denemeden sonra hala sevdiğinizden haberi yoksa boş verin BİLSEDE OLUR,BİLMESEDE OLUR

    Yanılıyormuyum

    Yine çok anlamlı duygusal ve sıcak bir deneme yazısı kalğp gözüyle okudum HARİKASIN HAFİZE HANIM