Adressiz Mektuplar 1

Merhaba sevdiğim



Bu ilk mektubum sana, yazıp yüreğine gönderdiğim... Pulsuz bir zarf ve içinde saklanan masum bir aşkla...



Sensiz ne geçip giden zamanın, ne yaşananların ne de yaşayamadıklarımın hükmü var bende. Hükümsüz taşısam da yokluğunu içimde, sen varsın inan baktığım her yerde...



Ses uyumuna dikkat etmekten mektubu da şiir gibi yazar oldum. Ama böylesi daha kolay sere serpe yazıyorum cümleleri, rahatlık varmış be...



Saat gecenin bir yarısı, sabahın körüne az bir vakit var
sen yoksun ya eşlik ediyor radyoda bir şarkı, ne diyor bak...



''Bir gün çık gel uzaklardan
derin bir nefes ki aşk sana benzer.''



İşte bu yüzden
Sensiz nefes alınmıyor
Aldığım her soluğun adısın sen.



Adın değdikçe gözlerime yüreğim titriyordu bir zamanlar...
Şimdi mi? Korkma daha fazlası hissettiğim, gözlerimle değil yüreğimle dokunuyorum sana...



Doğmadığım yılları yaşıyorum seninle. Bu da nasıl bir şey diye sorma
Doğduğum gün yanımda olduğun gündür unutma...



Dilimde duam avucuma düşen aminim benim
Sakın beni bırakma
Aklımdasın ve her anımdasın
Sana ağlamak ısınan yanım benim
Gözyaşımı her sakladığımda...



Varlığından ötesi yaşanmıyor buralarda. Bazen tek bir an tüm zamanları kaplar ya, sen benim ömrümdeki tek anımsın tek an'ımsın...



Sığmıyor içim içime öylesine doluyum bin bir şiire sığmayacak kadar bendesin işte...



Elbet bir gün yollar son bulur umuduyla tükendiği güne kadar ve tükendiğim güne kadar yazacağım sana...


Ha bir de seni ne çok sevdiğimi söylemiş miydim ben? Sorumun cevabına cevabını da ekle olur mu yar...



Şimdilik bu kadar çok uykum var rüyamda görüşmek üzere...



Hoşçakal aşkım hoşçakal... Ama hep benimle kal...




28 ekim 2013
03:53

28 Ekim 2013 1-2 dakika 40 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 10 yıl önce

    Biraz acı, az hasret, az gözyaşı satırlar arasında. Yaşamın gerçekleri yazılan. Hatıralar saklanıyor oysa...😅

    Hüzünlüydü Arzu tebrikler...