Adressiz Mektuplar-9

'Merhaba can kuşum merhaba' diye başlamak isterdim ama
sen yoksun ya içimdeki kuş yaralı, neye yarar sana doğru uçamadıktan sonra.
Zaten göç zamanı da değil, mevsim kışın tam ortasında.Aylardan ocak günlerden pazar.
Her zamanki gibi bir gün olsa da adı tatil ya farklı bir şeyler yaşamak için neden arıyorum kendime. Şöyle çıkıp dönesim geliyor şehrin etrafında, fakat hava çok soğuk buralarda .Ama ben üşümüyorum. İçimi ısıtan hayalin yanı başımda,sıcaklığın desem kalp atışımda... Hem dışarıda ne var, ışıltılı vitrinleri seyretmekten başka .Hani onlar da fazla zevk vermiyorlar .Solumda olduğun kadar sağımda yoksan ,aşkım şu kırmızı mont çok güzelmiş bir bakalım mı diyemiyorsam ,girip en sevdiğim lokantaya karşılıklı iskender yiyemiyorsam dışarıya çıkmanın ne anlamı var.
Yan yana yürümek, yana yana yürümek değildir her zaman .Olsa da yanında birleri yalnız yürürsün çoğu zaman.
Ellerimi ısıtacak ellerin yoksa ,ruhum kenti değil seni dolaşıyorsa ,sinemaya çok kişilik bilet alıp tek kişilik oturuyorsam ,filmin en duygusal yerinde başımı yaslayacağım omzunu arıyorsam ...Ne anlamı var sevgilim ,dışarıya çıkmanın ne anlamı var bu soğukta ...

Şikayetim yok ama

toprak özlüyor,bulut özlüyor, yağmur özlüyor güneşin ellerini

bir de çıkmasını beklediğim gökkuşağı

güneş doğacak

yağmur yağacak

gökkuşağı çıkacak peşinden

biliyorum uzun hikaye, upuzun

öyle ama beklerim

zaten çok uzun sevmedim mi seni ben ...

Anlayacağın evde oturmak sıkmıyor beni,ortak şarkımızı dinlemek daha iyi geliyor bana , ortak bir şeyler yaşayamadıkça...
Ha birde mektuplara yazmak seni .Aklım kalbimle birlik oluyor o anlarda . Elimdeki koca fincan çayı unutup da buz gibi yapıp yudumladığımda anlıyorum bunu..
Çay demişken düşündüm de ben seni içtiğim çay gibi seviyorum .Bu da nasıl sevgiymiş deme sakın. Kahvaltılarımın olmazsa olmazı. İçimi ısıtıyor bir tek fincanı. Gün başlamadan akşam oluyor bir yudum almayacak olsam .Hiçbir işe adapte olamıyorum.Atamıyorum üstümdeki o uyku mahmurluğunu. Üstelik burnumda tütünce kokusu nasıl ağrıyor başım sorma ...
Anla işte kalbimle konuşmayı ,kalbimce konuşmayı beceremesem de usanmadan yazıyorum kalbimin dilince . Ve bil ki seni benim kadar içten ve güzel yazamayacak hiç kimse...

5 Ocak 2014

Arzu Karadoğan

07 Ocak 2014 2-3 dakika 40 denemesi var.
Yorumlar