Aforizmalarım 1

? Seni uyutan gecelerin acısını anlamadan, seni uyandıracak sabahların sevincini hissedemezsin.


? Ellerinle dokunduğun, gözlerinin kapandığı ana kadar senindir. Kalbinle dokundukların birer sevgi mucizesidir. Onlar, sonsuza kadar senin!


? Dostun sonsuz sevgisini unutmayan cananın yalnızca bir hayali bin cihana bedeldir.


? Başkalarının korkularında kendi dertlerinin çaresini bulanlar, sonunda kendi korkularının kurbanı olurlar.


? Geldikleri yere adalet ve merhamet getirenler, gittikleri yere kalplerimizi götürürler.


? Deliler ülkesinde akıllı kalmaktan korkarak yaşayan aptalın budalalığını, aklını yitirmekten korkarak yaşayan bilgenin akıllılığına değişmem.


? Gazeteci: Yükselişi körlükte, kurtuluşu yalanda bulan ve çıkardığı rezaletlerin efendisi olup da çıkaramadığı günahların kurbanı olan kişi.


? Gerçeklere zulmederek yeni bir geçmiş yaratmak, kendi utanılası geçmişini yalanla karartmak isteyenlerin ayrıcalığıdır.


? Dost gecelerinin ışığı düşman acılarına ümit olsun! Senin hayallerini sabaha erdirecek olan, düşmanlarına yok ettirdiğin gecedir.


? Kaybettikten sonra sevmek, öğrendikten sonra unutmak gibidir. Kaybetmenin hasreti de unutmanın acısı kadar derindir.


? Zenginlerin zavallılığına yoksulken ağlayabilen, vicdansızların yüreklerine merhameti getirir.



? Kötünün kötüyle iyi olması, insanlığı iyinin iyiyle kötü olmasından daha fazla yaralar.



? Kararını vicdandan alan adaletin doğrusu çoktur. Kararını güçten alan adaletin vicdanı yoktur.

24 Nisan 2013 1-2 dakika 15 denemesi var.
Yorumlar