Ah Be Gözlerim

Neler gördün neler şu yalancı dünyada. Ha! sahi sen de benim ile aynı yaştaydın değil mi; unutmuşum. Ah! be gözlerim. Avrupa'nın göbeğinde doksanlı yıllarda acı dolu, kan ve gözyaşı dolu bir savaş yaşandı. Biliyorum yanaklarımdan aktı o içinde biriktirdiğin gözyaşların. Kimsenin sesi sedası çıkmadı biliyor musun? Biliyor musun; koyun boğazlar gibi, tavuk boğazlar gibi insan boğazladılar bu caniler, insanlıktan nasip almamışlar... Medeni dedikleri o Avrupa'nın tam ortasında oldu bunlar; tam ortasında. Aylarca Birleşmiş Milletler dedikleri, benim de BİRLEŞMİŞ İLLETLER dediğim, ABD'nin güdümünde ki kuruluştan çıt çıkmadı... Yüz binden fazla Müslüman şehidimiz var. Zannetmesinler ki bir gün hesabı sorulmayacak, zannetmesinler ki yaptıkları yanlarına kâr kalacak. Gaflet ve delâleti iyi bilirler, onların yakın dostudur her iki duyguda...





Ah! be gözlerim kara kıta Afrika'da bir lokmaya muhtaç insanlar gördün. Birileri kuş sütünün eksik olmadığı sofralarda tıka basa karınlarını doyururken, kusacak kadar yemek yerken, kara kıta Afrika'da bir lokma ekmek için, bir kilo patates, pirinç için birbirini ezen çiğneyen insanlar gördün. Okula gitmesi gerekirken, küçücük çocukların elinde Kalaşnikoflar ile birbirlerine silah sıktıklarını gördün. Görmez olsaydın, duymaz olsaydın keşke bunları, insanlığından bu kadar utanmazdın...





Her zaman mensubu olmaktan onur ve gurur duyduğumuz bir dinimiz, bayrağımız ve ülkemiz, canımız Türkiye'miz var. Ah! be gözlerim, tertemiz dinimizi, kitabımızı, yurdumuzu aşağılamaya çalışanları, din adamı kisvesi altında toplumun ahlakını ve huzurunu bozanları, bayrağımızı yakmaya kalkanları, başta yurdumuzun kurtarıcısı Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını toplumun gözünden küçük düşürmeye gayret edenleri de gördün. Unutma, unutma sakın gördüklerini...





Ah be gözlerim daha neler gördün neler. Milletim ile dalga geçen nice siyasetçiler ve nice devlet adamı kılıklı, soytarı geldi geçti bu gözlerimden. Bazen kızdım onlara alabildiğine, sinirlendim sövdüm saydım, ağladım bazen sinirimden. Benim gözyaşlarımı hiç biri kaale almadı, oysa çok kıymetlidir benim gözyaşlarım. Döktüğüm zaman kirpiklerimin arasından daralan ruhum genişlerde genişler, işte o zaman iniş olur bütün yokuşlar... Benim ve benim gibilerin akıttığı gözyaşlarının yüzüsuyu hürmetine zalimlerin defterini dürmeye hazırlanıyor yüce Allah cc. İnşallah bir gün mazlumlarında yüzü gülecek...





Şu yaşlı gezegenimizde daha ne aymazlıklar, ne katliamlar, ne vahşilikler yaşandı be gözlerim. Sen zamanında bunlara şahit olmadıysanda, gazetelerden, dergilerden, görsel basından bu yaşananların hepsine seyrettin... Rabbim'de, tarih yazanlarda bir bir not etti bunları hiç merak etmesin kimse. Irkı yüzünden, milliyeti yüzünden, siyasi görüşü yüzünden milyonlarca insan; kadın, erkek, çoluk çocuk acımasızca katledildi. Totaliter rejimler, faşizm ve komunizm insanların ruhlarını, beyinlerini yerle bir ettiler, incittiler, demokrasiyi alaşağı ettiler, güzel şehirlerin, ortasından nehir geçen şehirlerin hafızalarını alaşağı ettiler, şehirlerin ortalarına kalın duvarlar ördüler, harcında kan ve gözyaşları vardı o duvarların. Ah! be gözlerim iyi ki şahit olmadın bütün bu yaşananlara yoksa gözyaşların sel olup gidecekti yine alabildiğine...





Ah be gözlerim ''Rabbim kimseyi gördüğünden ayrı koymasın.'' Sevdiklerinizi siz siz olun gözünüzün önünden ayırmayın. Güzel bakarsanız güzel şeyler görmeye çalışır, güzel görürsünüz. Hepinize en derin saygı ve sevgiler yine...

14 Şubat 2013 3-4 dakika 1378 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar