Ah Ne Güzel Dünya

Damdan düşer gibi olacak ama kitap çıkartıyoruz ya yayın evleri geçiştirme edebiyatı yapıyorlar yada ulaşılmayan numara oluyorlar.(Doğru çalışan yayın evlerine sözüm yok tabi.)Bazı dergilere yazı şiir yolluyoruz. Şiirleri yazıları yayınlasalar bile o yayınladıkları sayıdan bir örnek göndermedikleri gibi gönderdiğimiz hangi yazıyı veya şiiri yayınladıklarını bile bildirmiyorlar. İnternet'te eklediğimiz bazı sitelerde şiirlerimizin ve yazılarımızın akıbeti belli değil. İşte güzel memleketimde sanatçı olmak böyle bir şey.







Bir çocuğun bütün kitapçılarda bir çok kitabı olan annesine dediği gibi: 'Bırak anne Suç ve Ceza'yı yazsan da fark etmez.' Sözüne gülümseten ve bir çok soruyla kafamızı karıştıran... Sözden ötesi de var. Örneğin bir sendika müracaat formunda soruşturma geçirip geçirmediğini soruyor sanatçıya. Gülelim mi ağlayalım mı. Ah ne güzel Dünya.







Bu ülkede insanlar sanırım Suç ve Ceza'dan daha güzel romanlar yazacak, yazacak da ne zaman ortaya çıkar bunu zaman gösterecek. Biz sanatçılar diyoruz ki sevgi için güven için güzellikler umut için kısaca her şey insanlar için. Tüm dünya insanları için. Asla vazgeçmeyeceğiz.







Yorgunum, yorgunuz. Üzgünüm, üzgünüz. Ama biz sanatçılar asla yazmayı bırakacak kadar çaresiz değiliz. Olmayacağız. Yayınlamaya gelince uzun hikaye en zor soru ama inanıyoruz ki bu dünyada sanat insanlar için bunu inkar eden cahillere rağmen sanatın yanında olan bir dolu inançlı insanlar var biliyorum ki onlarda ne sanattan vazgeçerler nede sanatçıdan. Ah be dünya ah neden bizi kendimizden öte ettin. Yinede sanatçı olmak en güzeli...





4/12/2014

04 Aralık 2014 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 9 yıl önce

    sanatçı köprüsü yıkılmış birçok yoldan geçmek zorunda.bazen yüzerek bazen ise atlayarak mesafeleri geçebiliyor ama kimisi de bir küfür bırakıyor tüm bu olanlara

  • 9 yıl önce

    Çoğu zaman sanatçıların karşısına bir dolu engel çıkmış ya da çıkartılmıştır. Geçmişte de çok olmuş, halen azalsa da yine de engeller tamamen ortadan kalkmamıştır. Yayın evleri de gitgide azalmaktadır. Kapanan bir çok yayın evi vardır halihazırda. Toplumun kitap okumasını sağlamak çok önemli bir konu aslında. Kültür Bakanlığının yayın evlerine destek vermesi yayın evlerininde devamında kendini ispatlamaya çalışan yazarlara maddi ve manevi desteği vermesi edebiyatımızı daha da güzel bir noktaya getirir umalım ki. Kutlarım güzel bir yazıydı Jale hanım...👍