Ah Sevgilim

Bir kaç iyi adam ,
Suç üstü yakalandı .
Sonrada acımasızca ,
Paslı küreklerle
Çınar ağacının dibine
Defnedildi .
Merak ediyorsunuz değil mi ?
Bir kaç iyi adam kim diye ?
Hala dosyaları araştırılıyor ...
Bir gönül mahkemesinde ...


''Yalnızlığımı yıldızlar bastı .Ey ay ışığım duy beni '' !

Kendime öğüt : Uslanma sen hep deli kal . İnan ki böyle daha güzelsin !

Güvenmelisin bana .Tek silahım yüreğim . Cesur ol ve yaklaş . Tüm mutluluk kurşunları kalbine sıkacağım ey yar !


Ah Sevgilim

Kır dümeni sevgilim. Mavi rüzgarlara karışıp aşk adasına doğru ilerleyelim .Bu gece bizim olsun . Gel şöyle otur sevgilim yanıma . Sonra iki kadeh şarap doldur . Ay ışığı vuruyor yüzüne bu gece bir başka güzelsin . Usulca bak gözlerime içimde delice hasret var aşkınla yanıyorum. Şimdi sen geç dümene titriyor ellerim ...Vallahi bilsen sevilmenin bu kadar güzel olduğunu ölene dek yüreğimden gözlerimden hiç çıkmazsın... Öyle ya çıkamazsın ... Sen de farkındasın ki ,bana hayır diyemiyorsun. Diyemezsin çünkü sende beni seviyorsun ... Dur sevgilim aşk adasına geldik ... Haydi inelim bu gece bizim bir ateş yak usulca demlenmiş aşkımızın göz bebeklerinde aşkımızı içeceğiz bu gece , bırak hayallerimizi şimdi aşk zamanı ... Ah sevgilim mehtap başka bu gece . Yakamozlar başka ...Düşünsene baş başayız ...Patlat şimdi bir şarkı çatlasın dudaklarımız ... Yalın bırak kendini baksana yıldızlar göz kırpıyor bize ... Ve sevgilim bu gece sen bir başka güzelsin ....Ah sevgilim ah sevgilim ...

09 Şubat 2013 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar