Allahü Ekber Allahü Ekberrrr!

Allahü Ekber diyerek tekbir getirerek demokrasi nöbetleri tutuluyor. Bunlar Allahü Ekber diyerek beni de keserler. Başım açık olduğu için,eşim solcu, kominist olduğu için, kardeşim Fetullah Gülen'in üniversitelerinde çalıştığı için. Benim kardeşimin çalıştığı üniversite kapandı. Şu an kardeşim mağdur. Benim kardeşimin darbeyle falan alakası yok. Madem darbe yapacaktınız doğru düzgün yapaydınız, size inanan, güvenen insanları perişan ettiniz. Ya da hiç darbe yapmaya kalkmasaydınız. En iyisi katılmamak bu demokrasi nöbetlerine. Bu Allahü Ekber diye bağıranlardan tırsıyorum. Onların da Fetullah Gülen'den bir farkı yok bence. Allahü Ekber diyerek tekbir getirenlerle nöbet tutmak istemiyorum. Benim ENGELLİ BİR kardeşim var zaten, gece çıkamıyorum. Onu evde yalnız bırakamam. Kardeşim uzun süre ayakta dikilemez, uzun yol yürüyemez. Ama katılmayı düşündüğüm zaman da Allahü Ekber diye tekbir getirenleri duyunca vaz geçiyorum. Ben karanlıktan korkuyorum üstelik. Gece lambası yakmadan hiç uyuyamıyorum. Geceleri sokağa çıkmaktan korkuyorum. Zaten kimse de "Neden çıkmıyorsun?" diye sormuyor. Ben kendi kendime düşüncelerimi kağıda döküyorum şu an. Biraz da olanlara ilgisiz kalmadığımı göstereyim istiyorum. Şehitlerden de haberim var. İçim parçalanıyor. Ölsem keşke ama ölemiyorum. Ama her gün bin kere ölüp ölüp diriliyorum. Sanırım herkes böyle. Yaşıyoruz ama öylesine.

Gördüklerimden, duyduklarımdan, okuduklarımdan hiç memnun değilim. Ben dinci bir hükümet istemiyorum. Laik bir düzen istiyorum.
Olanlar beni çok korkutuyor!

03 Ağustos 2016 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar