Aman da Aman Kimler Nerede Görülmüşler Bakalım

Ünlü bir mankenimiz, Kartal sahilinde erkek arkadaşı filan fişmekan ile yürüyüş yaparken görülmüş... Ünlü hem de çok ünlü bir müzisyen de Vadi İstanbul'un kapısında valenin pişti yapmas...., ay pardon arabasını getirmesini beklerken görüntülenmiş... Bir manken kızımız da Etiler'de kuçukuçusunu gezdirirken objektiflere takılmış... Hem de ne takılma... Sorunca da ''İnanın ben söylemedim basın mensuplarına, onlar her an benim ve köpeğimin peşindeler zaten.'' demiştir... Bir meşhur popstar kardeşimizde Yeniköy'de ki balıkçıda aldığı balıkların temizlenmesini beklerken, bak sen şu işe objektiflerde oradaymış, hmmmm ne tesadüf, ne tesadüf... Bir büyük türkücümüz de İzmir Hilton'un lobisinde arkadaşları ile Türk Kahvesi içmiş, sonra da falına baktırmış. Fala inanmazmış da aslında öylesine baktırmış...





Bizim apartman görevlisi Sefer, geçenlerde, hem de sabahın köründe apartmanı için alış veriş yaparken görüntülenmiş. Emekli memurlardan Hüsameddin Amca emekli maaşı yetmediği için, Tunalı Hilmi Caddesinde gece bir taksi de ek iş yaparken birileri tarafından görülmüş... Yine emekli öğretmen Filiz Hanım maaşı yetmediğinden dolayı evinde, değişik değişik öğrencilere ek ders verirken komşuları tarafından görülmüş... Müzik Öğretmeni, halen de çalışmakta olan Nevzat Bey evinin kirasını ödeyebilmek için, piyanist şantör olarak hafta sonları Çankaya'da bir gece kulübünde objektiflere takılmış... Objektiflere de yakalanınca ''Burası arkadaşımın yeri aslında ben para mara almıyorum insanlara sanatımı sunuyorum sadece, sanatkar para alır mı bizimki amme hizmeti.'' demiştir...





Bir de eskiden kışlalarda ''Er mektubu görülmüştür.'' durumları vardı, hatırlarsanız. Şimdilerde mektup yazan, kart atan kimse de kalmadığı için askerden ya da ceza evinden, görülecek de bir şey kalmadı halihazırda... Okunurdu bütün er ve mahkumların mektupları. Daha sonra teslim edilirdi gerçek sahiplerine...





Bizim üçkağıtçı holdinglerden birinin patronu Zuhurettin Bey geçenlerde öğle saatlerinde Fransa'nın Başkenti Paris'de kahvaltı ederken görülmüş. Akşama doğru da tekrar Londra'da görüldüğü tespit edilmiş. Kendisine yaklaşan gazeteciler ''Efendim bu sizin Zıpırturuk holdinge para yatırıp da paralarını alamayan arkadaşlar sizi mahkemeye vermişler bu konuda ne düşünüyorsunuz?'' diye sormuşlar, Zuhurettin Bey de gazetecilere çok manidar bir cevap vermiş ''Ben bu arkadaşların hepsinin parasını iyi edeceğim, yani iyi bir şekilde ödeyeceğim hiç endişe etmesinler, mahkeme dediğiniz nedir ki asıl mahkeme öbür tarafta biz burada da orada da Allah'ın izni ile beraat ederiz. Beraat ne demek, beraat demek kuş gibi uçmak, özgür olmak demek. Hepsini öpüyorum alacaklılarımın.'' demiştir...





Bir de bu güzelim yurdumuzun görünmeyen, hiç göze batmayan kahramanları var değil mi? Üç kuruş devlet maaşı ile ailesinin geçimini temin ederken, geçinmekte zorlanan ama yine de rüşvet ve her türlü iltiması elinin tersi ile iten memur Hilmi Amcam. Asgari ücret ile beş nüfusa bakmaya çalışan, ama yine de kimsenin beş kuruşuna tenezzül etmeyen işçi kardeşim Süleyman. Emekli İlkokul Öğretmeni Zeki Amcam, sadece yetiştirdiği çocuklar ile övünen, geçinemediği halde yine de devletine isyan etmeyen muhterem bir insan, O örnek vatandaş... Cephelerde her türlü düşman ile ölümüne savaşan uzman onbaşılar, erler, astsubaylar, subaylarımız... Onların kahramanlıklarını anlatmaya zaten zaman da kağıt da yetmez... Türk Milleti tarafından her türlü fedakarlıkları görülmüştür... Biraz sabırlı olalım, görülecek günlerimiz var daha unutmayalım...

12 Şubat 2018 3-4 dakika 1375 denemesi var.
Yorumlar