'Aman Dikkat

Birileri konuşur siz dinlesiniz önceleri herkese cevap yetiştirmeye uğraşırken zamnanla kendinizce espiriler üretirsiniz, neden bekliyorsun diyen birine otobüs bekliyorum diyerek gülümsüyorsunuz aslın da gülen sadece dudaklarınızdır yüreğiniz değil karşınızdaki laf olsun diye konuşurken sizi nekadar çok incittiğinin farkında bile değildir ,en acı olanıda budur...Belki de bilerek canınızı yakmak istiyordur ,buna ihtimal vermek istemiyorum doğrusunu isterseniz kötülük yaparak ne kazanacağız elimize ne geçecek değil mi ?
ama herkesi kendiniz gibi düşünmiyeceksiniz zaman bana bunu öğretti...

Hayatı artı ve eksileriyle kabüllenip ona göre yaşıyacaksınız kardeşiniz anneniz babanız çevrenizdeki herkes sizi baş göz etmek için sefeber olur güya, sizede bir sürü laf neyi bekliyorsun kimseyi beyenmiyorsun vs... vs...aslında sizin kadar hiç kimse isteyemez bunu bilmiyorlar ne yapılabilir ki gezip tozmak,arkadaş olmak,konuşmak kaderinizde yoksa olmuyor üzüldüğünüz yanınıza kar kalır o kadar ,bazılarımız o kadar çok şanslı değiliz... Her şeyin bir zamanı var derler bu söze kısmen katılıyorum evet her şeyin zamanı var ama o zamanı biz tayin edemiyoruz kimine gör 15 kimine göre 25 kimine göre 35 vs. bu listeyi uzatma mümkün fakat elden bir şey gelmez ,gönül doğru insanı bulmaktan yanadır elbet ama olmuyorsada buna takılmamalıyız inanın vakti gelince olur demek ki daha gelmemiş.

Neden böyle bir yazı yazdım ,çevremde öğlesine çok bu konu konuşuluyor ki ağzı olan konuşuyor onlar herşeyin kendi ellerinde olduğunu sanıyorlar boş boş konuşuyorlar kaderimizde ne yazıldığını bilemeyiz nasip ve kısmetimiizde kim varsa yardan bizi ona razı eder sebepler yaratır . Ben hayatta onunla evlenmem diyen kaç kişi , dediği kişiyle evlendi .Buna çoğu kez tanık oluyoruz . Allah kısmet olunca nasılda oluyor demekten kendimizi alamıyoruz kaderlerimizi sadece dualarla değiştirebilirmişiz dua en büyük silahımız ne diyor istemek vermeseydi vermek istemezdi lütfen hepimiz biraz daha ince olalım yapamadığımız gönlü yıkmayalım yıllar önce dayım bana şöyle bir beyit söylemişti hemen ezberlemiştim öğlesine hoşuma gitmişti ki

Gezdim devri dünyayı eyledim başıma taç , ne zengini tok gördüm ne fakiri aç yarabbi öyle bir fevzi kanaat verir ki namerde değil merde eyleye muhtaç

Şu karşıki çeşmeye bak su içecek tası yok kırma kimsenin gönlünü yapacak ustası yok .

15 Kasım 2011 2-3 dakika 10 denemesi var.
Yorumlar