Anlamlı Sözler

Öyle bakma azizim . Karşı dağları duman almış . Dönüyorum hasretinle , döşümde bir yara yanıyorum hasretinle ... Değilim ben bende değilim azizim ...Şimdi bir fırtına çıkacak yıkılacak toros dağları ...Kıyamet yağmuru yağacak başımıza yağacak azizim ...Düşünsene nelerden geçiyorum ,düşünsene neleri feda ediyorum uğruna ...Son hedefim son yolumsun ... Tut elimden tut azizim tut ...Bırakma beni sel dağında , sar yüreğine ...Umudun şakağına sıkma kurşunları ... Yırt tel örgüleri ,aç yüreğinin sürgülerini kanayan dudağımı kanatan kan güllerini topla . Sığdır hoyrat yaşamının içine , sığdır yüreğimi . Dökülsün kadehler isterse şarap yangını çıksın ay ışığı odamızda .Duyuyor musun bir türkü çalıyor . Aç yürek gramofonunu aç ki dünya dinlesin sana yazmış olduğum türkümü...Bir mahkumun penceresinden yaşlı gözlerle bakan ve seni bekleyen sevgiliyi bırakma sel dağında . Bırakma azizim . Gün bugün tut yüreğimin ellerinden tut azizim .. Canı cehenneme azizim her şeyin canı cehenneme şu dünyada okunacak bir türkümüz olsun. İçilecek bir şarabımız ,bir afrkımız olsun .. Sevgi gibi aşk gibi bir farkımız olsun azizim ... Öyle bakma tüm gidişlerim sana , özlemlerin sana yüreğimdeki aşk ,yüreğimdeki sevgi sanadır sana azizim ...

Sevdan kıyamet sonsuzluk güneşi
Yok ki dünyada bir benzeri eşi
Sahrada serapta mutluluk düşü
Çölünde külüne kurban olayım


Ey uyuyan güzel ! Uyan uyan kapıda seni bekleyen var . Açıp ta kapıyı hoş geldin demez misin ?


Ateş bastı birdenbire
Serumu yedimde geldim
Titreyip durdum habire
Özledim dedinde geldim...

Denizim sensin ya , sala ne gerek var küreğe ne gerek var . Çek beni ey yar !

Şimdi çıkıp dışarıya koşmak istiyorum. Fakat rüzgarı çarparım diye korkuyorum... En iyisi sade bir kahve pişirip içmek . Belki biraz üşürüm ...

Yalnızlığımın değerini , değerli bir yalnızlığa bağışladım...Yalnızlık hiç bu kadar mutlu olmamıştı . İşini biliyorsun yalnızlık. hayranım sana ...

Aşkın tek dili duadır . Duasız aşk Huda'ya ulaşmaz !

10 Ocak 2013 2-3 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar