Arkadaşlık Ve İnternet

İnternet çağımızın vaz geçilmez bir parçasıdır.Her yerde her iş dalında mutlaka kullanılır.Evlerimizde eğlence,öğrencilere ödev yapmada yardımcı bir kaynaktır.Bazı insanlar günün pek çok vaktini bilgisayar başında gerek iş,gerek eğlence olarak geçirirler.Yanlız iyi arkadaşlık ve dosluklar kurmalıyız geçenlerde reel ve ulusal gazetelerde bir haber vardı,okuyunca inanın şok olduk.Haber de komşumuz olan bir aile ferdi bayan ve kızı uyuşturucu suçlaması ile manşet olmuştu.Bayan ve kızı kendilerine gönderilen hediye içinden uyuşturucu çıkacağını, polis tarafından gözaltına alınacağından habersizdi.Çünkü ihbar eden hediye gönderen şahıs idi.

Şimdi eşi yeni ölen bir bayan ve masum kızının sosyal paylaşım sitesinden tanıştığı bir şahıs ile arkadaşlık yapması sonucu düştüğü tuzak mı,yoksa internet mi suçlu.Diyeceksiniz ki internetin ne suçu var suçu olan internet deyil.Art niyetli kişilerin çağımızın bu güzel icadını kendi menfaatleri doğrultusunda kulananlar.Lutfen dikkatli olalım ve sonu ne olduğu belli olmıyan, kişi ve paylaşım sitelerinden uzak duralım.Bize tanıdığımız bildiğimiz insanlar yeterlidir.Zevk, macera, çıkar amaçlı kullanılabilen bu güzel modern icadı dikkatlice kullanırsak başımız derde ve sıkıntıya girmez.

27 Haziran 2011 1-2 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar