Aşk

Aşk negüzel bir duygudur tanrının insanlara lütfettiği.Karşılıklı sevgi ve saygıya dayanır temeli.Birbirini anlıyan, seven daima karşılıklıduyguların bütünkeştiği bir duygudur.Tarihi baya bi evvele dayanır.uğruna dağlar delindi,ezgiler yazıldı.ağıtlar yakıldı şiirler yazıldı.Hala günümüzde şiirler yazılır.Kısacası aşkın tarifi asla olmaz.
Aşk sadece iki karşı cinsin sevmesi deyildir.Diğer bir manada sanat eserlerine ve bir çok objeye aşık olunur.Yeterki insan ve tanrının yarattığı eserler kalıcı ve uğruna deyecek eserler olsun.Günümüzde aşk birbirini seven iki insan için kalıcıdır.Sonu mutlu yada hüzünlü ayrılıklar dolu olsada yaşanan güzellikler anılar mutlaka hağtıralarda iz bırakır.Sevmek ve sevilmenin yolu mutlaka aşk' tan geçer.Aşka sadık kalıp onu yaşatıp yüceltmek insanoğlunun elindedir.Aşka değer vermek gerekir.İnsanoğlunun en değerli manevi hazinelerinden biri aşktır.Bu kıymetli hazineyi iyi koruyup yüceltmeliyiz.Yaşadığımız zaman diliminde aşkı daima üstün tutmak gerekir.Örneğin aşk olmıyan bir evlilikte mutlaka yıkıcı ve kalp kırıcı sonuçlar doğar.Sevgi zamanla yerini yanlızlığa bırakmamalı.
Aşka herzaman değer vermeliyiz.Eşimize sevgilimize aşkla ve muhappetle karşılık vermeliyiz.Aşk herzaman yaşanması gereken bir duygudur.Aşksız hayat olmaz ise olmazdır.

29 Aralık 2011 1-2 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar